![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Leon, dacht dat je al een 1600 er in had, Ik heb ook een 1300tje achterin en heb 115Km/uur gedaan verleden week, nog geen slaap bankje of nix achterin dus aardig herie, dacht dat ie inelkaar ging lopen! nee niet heuvel af maar gewoon op de rechte weg met gewoone voorbandjes (185x65x15) empi5's ,moet de achterkant nog steeds een tandje verlagen maar de boxen zitten er nog, zitten voorlopig goed vind ik! Groeten uit England.
|
|||
|
|||
![]() AS vrijdag wordt de westy uitgelijnd,en dan we eens kijken hoe hard hij nou wil
![]() de combinatie 1776cc,lange vierbak en een "redelijk" standaard rolomtrek,zouden toch wel minimaal (schat ik) 80 á 85 mph (Amerikaanse teller in me bus) mogelijk moeten maken !! |
|
||||
|
||||
![]() Dit weekend met de kever in Luxemburg aan het crossen geweest achter VR Paul aan... die heeft een gekalibreerde teller op zijn banden. Ik reed altijd mijn tellertje makkelijk uit en nu even gecheckt met paul en de 160 haalde we makkelijk
![]() Deze foto is van de nachtrit toen we met zijn vieren in mijn kever zaten tijdens regen...
|
||||
|
||||
![]() Okee dan! Naja, als we dan toch ook over kever beginnen
![]() Hier een kiekje van 1200cc 30pk blokkie met 3 inzittenden onderweg op een mooie zondag, en the pedal to the metal ![]() Smarties voor, dus een redelijke afwijking. 115 = 100 ongeveer, dus ik denk een krappe 130!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das ongeveer 130/140 km/uur, moet toch harder denk ik hoor met dat motortje van je!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat verwacht ik ook wel een beetje,maar de westy weegt wel een gezonde 1365 kilo !! En een Imperiaal en hefdakje erop werken ook niet echt in het voordeel ... |
|
||||
|
||||
![]() Nee daz waar, lekkere wind vangers, Heb een lange dormobile dak op me bus en ben van plan om een voor imperiaaltje er op te zetten, 'k heb er maar en 1300tje in zitten maar vind het gewoon leuk staan.
Vind die van you erg cool, zit er ook een voledige kamping uitrusting in?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jaaa !! Het is een orginele (1 van de 5 geregistreerde in Nederland ...)SO42 Westfalia .. Daar ben ik sinds kort pas achter dat er nog maar 5 zijn ![]() Maarre,effe on topic, Vrijdagavond 23/07,21:30 A13 (Rotterdam - Rijswijk) Net een avondje bij Mr. VA geweest met vrouw en kind,en ik wil toch weten hoe hard hij kon .... Dus,gas erop,en in No Time reed ik links,met de teller net over de 80mph ... das bijna 130 "echte" km's !!! En dat met het gas pas driekwart openstaan ![]() Ik ga het wel eens proberen als Miss L. and Gillian thuis zijn,en dan rijdt Volkswouter maar mee om de teller te fotograferen !! (hij was vorige keer al "bang" van het vermogen in de westy,nu maar eens zien of hij dit ook overleefd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou, ook bij ons in de wijk, ondanks de hobbels en de kuilen kwam je leuk vooruit !!
ff op het verlengde van de ringdijk 60 MPH is ook al 100 km/u Komt leuk vooruit dat busje ! En die remmen werken bizar !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat vondt Gillian ook !! Als ik in de ankers ging,hing hij strak in z'n tuigje :p |