![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke dan, bedankt voor het snelle antwoord! dan nemen wij een paar kratjes extra mee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hahahahahaha. Zwaai ff als je er bent, dan weet ik waar ik moet zijn voor een biertje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat al weer te ronken in het hok, zo'n zin het ie der in.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom zondag ook kijken, ben er weer te laat bij om en weekend van te maken helaas. Zie jullie zondag
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb er al zin, zaterdag ochtend vroeg gaan we die kant uit.
Mooi stukkie rijden. Totale afstand: 240,6 kilometers Geschatte totale tijd: 2 uur, 21 minuten
|
|||
|
|||
![]() Net een mail ontvangen, met een aanmelding voor 2 pers mensen ( dus we moeten ons van onze beste kant laten zien
![]() www.miranda-media.de Maak wel hele mooie foto's ( niet zo mooie foto's als Lennart natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Sebas....bier pas vanaf 5 ???..vorig jaar waren we om 5 uur al ver heen ;-)
grtz, Vic
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je geeft zelf het antwoord al ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komaan Sebas!!
Bij wijze van spreken dan he...maar zou een biertje wel lusten als ik aankom toch!!! grtz, Vic ;-)
|
||||
|
||||
![]() dan neem je zelf toch wat kratjes mee.. simpele problemen hebben simpele oplossingen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahahahaha, zal er eens met peter over hebben. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er zin in
![]() Zouden we nog kaarten thuis ontvangen ofzo? Tis al woensdag he ![]()
|
||||
|
||||
![]() der is een lijst met de mensen die zich aangemeld hebben.. heb ik gehoord althans!
dus je zegt gewoon hoe je heet en als je het goed hebt gedaan mag je zo doorrijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vic.Zeker geen bier voor 17:00 !
![]() ![]() @Zoab, naam en evt.bewijs van overschrijving is bij de poort voldoende ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Iedereen die betaald heeft, heeft een mail gehad en staat ook op de lijst, dus maak je maar geen zorgen alles komt goed. Maak je je wel zorgen. Bel dan ff met 0646006044. nemen we samen de lijst even door ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nogal wat kans op regen......
![]() morgen maar eens voor een paar euri een partytentje op de kop tikken..... Tot zaterdag allemaal..!!! |
|
|||
|
|||
![]() Heb net bevestiging gehad dat de dikste cq snelste golf 4 van nederland zondag ochtend aanwezig is!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weerbericht zegt zaterdag kans op een buitje, en zondag middag kans op een bui. ![]() Dus valt al met al nog mee. ( voorgaande jaren hadden ze heel slecht weer verspeld en viel het uiteindelijk nog mee. ) |