![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
m.u.v. de 4 delige Golf 1 GTI achterklep folie...
|
|||
|
|||
![]() heeft deze Jeroen ook een website,
en wat kostten deze lijstjes?
|
||||
|
||||
![]() ik heb de mijne besteld op vw-wobshop.nl 95€
|
|
|||
|
|||
![]() Jeroen heeft geen website. Je komt m alleen maar tegen op sommige meetings:
- Golf 1 original treffen in Wolfsburg - mk1 meeting in Assen Ik weet het niet zeker, maar meen me te herinneren dat de lijstjes 109,- kosten. Gelukkig heb ik dat er toen niet voor betaald...maar nu zijn de prijzen omhoog. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook! Kwaliteit ervan is goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() www.golf1onderdelen.nl kan je ze ook leveren!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die van mij zijn ook gespoten! Simpelweg omdat ze toen nieuw niet meer te koop waren en ze 2e hands ook zeer zeldzaam waren. ![]() En wat er nou zo raar is aan originele chromen lijsten van VW die rood gespoten zijn(wat ze ook gewoon in de fabriek doen) of immitatie-lijsten die origineel rood zijn.... ![]() Het gaat toch om de afwerking van het geheel? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe rode grille lijsten die wij verkopen (vw-wobshop.nl ), zijn gespoten op grille lijsten die niet eerst chrome grille lijsten waren.
Als je op de chrome lijsten in kleur gaat aanbrengen, zal de hechting niet goed zijn. De lijsten die wij verkopen hebben een goede onderlaag en daarna met de juiste kleur in kleur gebracht. Last edited by theowob : 14-07-2008 at 12:03. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat waren die grillelijsten eerst voor kleur dan? En doe je dat spuiten zelf, of haal je ze ergens vandaan? |
|
||||
|
||||
![]() De grillelijsten zijn nog niet behandeld met een chrome behandeling.
Dus waren nog niet in kleur enz enz. De leverancier heeft de gehele procedure uitgelegd. |