Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 05-06-2008, 20:49
Ken DS's Avatar
Ken DS Ken DS is offline
Forum Newbee

Default Stationair probleem Golf IV 1.6i SR '98

Ik had al een tijdje problemen met mijn wagen op stationair toerental... hij viel soms stil en starte soms niet De wagen draaide op 800 toeren stationair, wat vrij hard schokte en onregelmatig klonk.

De wagen is vandaag onder garantie binnengegaan en toen ik hem terugkreeg draait ie ineens 1200 toeren Toen ik vroeg wat ze gedaan hadden vertelde ze me dat ze de gasklep hadden gereinigd, wat goed mogelijk is... maar 400 toeren verschil door vuil ?

Hij draait perfect dus dat is een goede zaak maar 1200 toeren lijkt me toch vrij veel, niet ?

Enige "probleempje" dat ik nu nog heb is als ik aan het rijden ben en de gaspedaal los dat deze altijd iets of wat vibreert, er zit wat speling op de gaspedaal denk ik, in de garage vertelde ze me dat dit normaal was maar het lijkt mij toch mogelijk de gaskabel aan te spannen ?

Net ff een ritje gaan doen en toch wel vreemd Soms draait ie 1200 toeren stationair, maar als ik dan mijn koppeling eve laat komen springt ie terug naar 800-900, soms draait ie ook gewoon 800-900 stationair

Zit niet echt logica in

Hoewel de wagen wel stukken beter rijdt en optrekt nu... dat is toch al iets
Old 15-06-2008, 16:22
stefanebg stefanebg is offline
Volksforum Aandeelhouder

hier heeft mijn auto ook last van (bora 1.6 SR).
ik hoop dat iemand dit weet geeft niet echt een vertrouwd gevoel.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules