![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk een stomme vraag maar hoe pas ik mn signature aan? Ben al een tijdje (± 2 jr) geregeld op Volksforum te vinden maar sta nog steeds te kennen als forum newbee...
![]() Een kick-ass signature zal zeker mn forum imago verbeten! ![]() Groet, Michaël
|
||||
|
||||
![]() hier klikken: http://www.volksforum.com/forum/pro...o=editsignature
![]() (of bij Quick Links bovenin als je de rest van je profiel ook aan wil passen) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezien, maar kan hier niet die forum newbee aanpassen. Of wel? Je ziet t een echte computer fanaat! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ah die.. nee, die verandert automatisch naarmate je postcount hoger wordt.
Er is wel een andere manier om er zelf een tekst voor te verzinnen, maar dat gaat je geld kosten: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41632 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja... dat gaat dus geld kosten om populair te worden! Wie immer! Maak dat op korte termijn in orde! Mag ik dan kiezen of krijg ik een signature met gouden letters ![]() Thanx!
|
||||
|
||||
![]() je mag dan kiezen en krijgt zelfs een kickass sticker gemaakt door het volksforum.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() he hallo dan!!
ook weer aktief aan het posten? groeten hj |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker! Meestal kijken, kijken, lezen maar niet posten... De golf gaat nog steeds als de brandweer! Van het weekend mee gehad naar de usual familie bezoeken ![]() Zag dat jij ook weer nieuwe project had? Binnenkort nog een interessant projectje voor mij? Type 3 of een T2?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou gelukkig doet ie het nog goed!verder nog wat aan veranderd? wil je iets luchtgekoelds? erbij,- of ipv de gele golf? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weinig aan veranderd! Probeer een en ander aan onderhoud goed bij te houden. Alleen nu problemen met de Pirelli velgen dat het chroom loslaat (putcorrossie) ![]() Nee, zeker erbij ![]()