![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke golf Emiel!
Heel appart die kleur op je velgen. |
|
||||
|
||||
![]() Gave golf 1,
goede basis zo te horen!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag zijn wat stickers binnengekomen uit de USA (handig zo'n creditcard!), gelijk maar even opgeplakt!
|
||||
|
||||
![]() Na lang twijfelen toch maar besloten deze set niet te monteren omdat het niet past bij de "look" die ik in gedachte heb!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() woow groot verschil
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook wel mooi hoor die velg van de 360 challenge stradale.
Als je nou een adapter-setje zou kunnen vinden? Krooymans bellen voor een adapterset voor een golf 1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() even een paar foto's gemaakt bij de duinen!!!
|
|||
|
|||
![]() Ha Emiel,mooie golf man!!!
Toch altijd weer terug naar je roots. gr. Michel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey michel,
Thnx voor je reactie, ik ben helemaal verliefd op deze golf... kan jij grote Union 76 stickers voor me regelen? dan kom ik binnenkort wel bij je langs in de shop! (anders ook wel hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Emiel.
|
|
||||
|
||||
![]() Alarm met centrale vergrendeling is onderweg!!! hopelijk snel inbouwen en dan mijn blauwe platen eindelijk eens bestellen! (dat zal de foto's ook mooier maken)
@ goldmember; thnx man!
|
|||
|
|||
![]() Zal morgen eens kijken wat ik nog heb liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() ie heeft een mooi kontje!(de golf)
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi, ik hou van mijn zeeuwse landschap. Blauwe platen maken de man zeggen "ze" wel eens hé.
|
|
||||
|
||||
![]() eind van de maand komen de platen...
|
||||
|
||||
![]() Net gelezen op de website www.golf1-ig.de dat mijn golf van juni 1976 is, het is daarmee een modeljaar 1976 en gebouwd 3 maanden na de laatste swallowtails. Het is ook de oudste GLS in het register en de enige GLS uit modeljaar 1976!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja ieder zijn ding natuurlijk m.b.t het opknappen van een golf, maar wel respect voor je dat je hem rijdende houdt!
Mooie foto's ook. |
|
|||
|
|||
![]() mooie auto om te zien! velgen afschuwlijk als ik eerlijk ben! maar iedereen zijn eigen smaak, en das maar goed ook!
|
|
||||
|
||||
![]() heb je er ook een oud kenteken op aangevraagd? of houd je deze?
|
||||
|
||||
![]() Leuk wagentje alhoewel ik de kleurkeuze van de velgen minder vind...