![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van het begin tot nu kun je toch echt verschillen zien jonge jonge opgeknapt hoor . En het starten is nu weer helemaal goed en loop ie verder ook goed dat is toch belangrijk .
Verder nog plannen met het golfje . ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja de golf start en loopt weer netjes !
de plannen zijn * interieur schoonmaken * wassen + poetsen * ori staal spuiten en andere bandjes * verlagen 60/40 meer mag niet ze wil namelijk overal kunnen komen ![]() * maar vooral RIJDEN (meissie wil eindelijk is sturen met haar autotje ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() even een update !
vrijdag kwam esther weer naar mij toe en zei dat de golf erg veel brandstof verbruikt had ? maar aangezien het tellerhuis een beetje gaar is twijfelde ik aan de meter ! dus ff tanken en wat blijkt er ging 35euro benzine in terwijl ze 85 km gereden had ![]() de moet zonk haar in de schoenen en wilde er eigenlijk niet meer mee rijden omdat hij veeeel te veel zoop ![]() bij het onder de auto kijken was het probleem gauw gevonden ! de bandstof slangetje van de tank naar de "metalen" leidingen was helemaal verteerd ! die vervangen en ze rijd weer (zuinig) in de rondte ![]() vanmiddag ff bij jonathan zijn golfje wezen kijken en gelij ff 2 foto's gemaakt : ![]() ![]() de golf is ook van binnen weer wat schoner maar nog niet helemaal super ! hiervan volgen later foto's als het weer wat beter is ! tot zover de updates ! gr. Martijn & Esther
|
||||
|
||||
![]() stuk beter zo weer een auto gered.
Nu moet je haar nog maar ff overtuigen dat dat hok naar beneden moet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij gaat ook nog zakken !
60/40 setje komt er onder lager wil ze niet ! ze wil namelijk normaal overal kunnen komen ![]() ![]() maar eerst moet de bankrekening wer wat groeien ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() kleine update !
vandaag een setje anti diefstal schiltjes ontvangen per post ![]() ![]() ff netjes zwart spuiten en monteren ! er is namelijk bij de vorige eigenaar en keertje ingebroken dus.... gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik moet mijn vloermat ook nog vast zette maar hoe zit die eigelijk vast of ligt die gewoon los in de wagen ?? |
|
|||
|
|||
![]() vloerkleedje zit langs de dorpel vast met spijkertjes
![]() onder de achterbank zitten ook kunststof kapjes ! gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Waar heb je die anti diefstal plaatjes vandaan als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
![]() zo te zien lukt het aardig met het opknappen van de golf. ziet er echt goed uit. ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit ziet
succes verder |
|
|||
|
|||
![]() @emiel : van iemand op het forum (ben zijn naam vergeten) maar die had maar 1 setje !
@hightower : golf is niet netjes hoor zit slecht in de lak maar eigenlijk geen roest ![]() het eind resultaat is makkelijk : * anti diefstal plaatjes monteren * 60/40 zakken * 15" staal (zwart) met 185 45 15 bandjes * verder geen poespas gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een setje gebruikte originele schokbrekers met 60/40 verlagingsveren liggen voor je
![]() ![]() laat maar per PB weten of je interesse hebt en wat je ervoor kwijt wil.
|
||||
|
||||
![]() @emiel. ik heb nog even online gezocht naar die anti-inbraak plaatjes maar ik kon zo 123 niets vinden, helaas. Dealer??
|
|
||||
|
||||
![]() vergeleken met hoe hij er uitzag. vin ik hem nu echt netjes. je kan iig weer door de ruiten kijken en rijden. wel lekker dat er eigelijk geen roest op zit
|
|
|||
|
|||
![]() martijn bel me morgen ff
die "gast" is eindelijk weer terug van vakantie(hij heet een "nieuw" scherm voor je liggen)
|
|||
|
|||
![]() Die anti inbraakplaatjes zijn van Armour (zijn kwalitatief de betere) of ook wel Armor. Ebay UK had ze laatst staan. Heb ze zelf daar gekocht voor 6,75 Euro incl verzendkosten
![]() Even opnieuw gespoten en toppie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Goldmember
Dealer heeft ze niet! heb ze al wel gevonden op Ebay op aanwijzing van golf69 (in 69 waren er trouwens nog geen golfjes:P)
|
||||
|
||||
![]() effe trug naar men vloerbekleding
![]() :?? |
|
||||
|
||||
![]() effe trug naar men vloerbekleding
![]() ![]() |