![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoal de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een complete set brembo's
voor een 4x100 onderstel van een corrado. let op! moet wel passen in 16 inch bbs rs016 8j et 24 met 12 mm adapters. of een vergelijkbare set, en dan ook wel compleet met schijven en adapters en stalen remslangen. wel graag voor een normale prijs. het liefst omgeving den haag. maar is niet noodzakelijk Last edited by ArwinG60 : 25-02-2008 at 19:14. Reason: verkeerd geplaatst. |
|
||||
|
||||
![]() Op het vwforum staat een complete set aangeboden!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb je heel toevallig een link, zag namelijk niks staan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt gelijk ze zijn inmiddels verkocht. Is ook niet gek voor dat geldt! |
|
||||
|
||||
![]() Pb!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou ik hoop voor je dat het past alleen vindt ik je et waarde een beetje je kan kans hebben dat je klauw tegen de velg aankomt |
|
|||
|
|||
![]() als het meezit kan ik vanavond bij iemand even passen.
en anders moet ik op zoek naar 17 inch bbs rs |
|
|||
|
|||
![]() niemand die iemand weet die wat te koop heeft.
mogen ook losse klauwen zijn. |
|
|||
|
|||
![]() ook niemand een adresje, waar ze dit verkopen voor een nette prijs.??
|
|
|||
|
|||
![]() Arwin, effe kijken naar Wilwood remmen
Maat van mij heeft een 4pots setje voor pakweg 600euro gekocht en ik moet zeggen dat het beter remt dan mijn brembos (die van hem zitten wel op een honda) gerry |
|
|||
|
|||
![]() @gerry, weetje jij of wilwood in 16 inch bbs rsssies past.
ik weet van brembo dat ze met een 15mm velg adapter wel past. maar hoe is wilwood voor de rest? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een complete set 4000km oud, alles erbij, 600 euro
Heb je interesse stuur dan maar een pb tje. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hij heeft ze zitten in 16" velgen ![]() de klauwen v wilwood zijn iets kleiner, is dus makkelijker om weg te krijgen (de schijfdiameter is zelfs groter dan brembo) |
|
|||
|
|||
![]() He Arwin,
Heb nog wel een complete set Brembo's liggen,alles nieuw schijven blokken klauwen enremslangen. 800 euro Tel 0651169032 |