![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bergum bij tnt post volgens mij. sneeuw witte golf 1. met een fietsrekje achter op hij stond met de neus naar de weg. leek errugg netjes:O
iemand van hier?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar ik ken Tobias niet ![]() ff zoeken....ah: Tobias = "MKII freak" Staat zelfs te koop klik
|
|||
|
|||
![]() sikke aant over de kruising bij birdaard
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie zwarte 2 met ralley front in Veenwouden vanmiddag, zag er super uit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat was jij dus ![]() ik heb nog ff mijn alarm lichten aangehad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezien en geschoten in leek ? (janneke)
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep wij zwaaiden nog ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet je het heel zeker? hij staat namelijk nog steeds bij mij in het hok ![]() En hij is er gisteravond niet uitgeweest |
|
|||
|
|||
![]() OW, hij leek er verrekte veel op.
Percies de zelfde kleur en velgen. |
|
||||
|
||||
![]() Damn.. dan moet ik hem binnenkort toch maar een andere kleur geven.
|
|
||||
|
||||
![]() Woendag ochtend
tijd: 8:30 locatie: Snelweg bij Doetinchem wat: Vrouwtje in een zwarte lupo, haalde mij in en stuiterde redelijk. Wie is dit, kom ik wel eens vaker tegen...
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen gespot door auke tussen westergeest en Ee was niet helemaal goed gegaan.
Maar even goed een geluk bij een ongeluk een halve meter verder en hij lag in de sloot. ![]() ![]() sorry voor de ontzettend slechte fotos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daarnet om een uur of 7 in Delft op de provinciale weg, een goed lage Kever zonder bumpers, geel/zwart.
En 2 minuten later bij de Irenetunnel ook in Delft een zwart/witte Kever, lag ook goed laag en stuiterde aardig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bijna elke dag als ik naar de stage rij kom ik een witte kever tegen, ziet er nog zeer goed uit! Het kentekenplaat ligt achter het raam.
Ik zie hem meestal tussen Nijswiller en Margraten in Zuid-Limburg. Ik heb niet zo veel verstand van kevers, maar het lijkt alsof de neus spitser is. Kenteken helaas nog steeds niet gezien. Ben benieuwd of het iemand van hier is ![]() Ik zelf rij of met de Scirocco of met een Golf 3.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij het ziekenhuis in drachten een dikke passat 35i gespot in mijn spiegel. donkergrijs met hella's en xenon en volgens mij Dotz Las Vegas velgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik ook al vaak gedacht te zien... Als 2 druppels water |
|
||||
|
||||
![]() afgelopen maandag deze gezien:
![]() op zich niet heel vreemd want ik ken de auto goed. Oude van Chris. Daarna verkocht aan Keesje van het forum, maar ook die heeft hem weer verkocht en dat was 3 jaar terug. En nu stond hij ineens bij mij om de hoek. Ik stond wel even vreemd te kijken.
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag op de A7 ter hoogte van afslag Waldwei N31, een bruine passat variant, laag, getinte ramen, dubbel DTM en glim wielen. GAAF! En leuk geluidje! Had de sokken er ook aardig in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jettaracing vandaag gespot in Drachten thv de Mac.
|