![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kwam vanmorgen rond 7.30-7.45 een donkere Scirocco 2 tegen hier in gendringen (engbergse bos).
Iemand van hier? |
|
|||
|
|||
![]() @arno derby was ik met der jetta de jetta reed met de vorige eigenaar in cuijk rond trouwens.
En ik woon erg dicht bij cuijk en mijn ouders in uden. Ps dit is een reactie uit het vorige topic. |
|
||||
|
||||
![]() Ovaal in Oosterhout, rond 17.15, blauw grijzig.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom is dat? Zit het andere topic vol? Kan er in een topic maar een bepaald aantal reply's gegeven worden? Of is dat gewoon om het een beetje overzichtelijk te houden? Sorry voor de offtopic, maar ik vroeg mij dat gewoon af. Grz Ron
|
||||
|
||||
![]() vanavond rond 7 uur mooi laag zwart golfje 2 bij zwolle kwam me rechts voorbij over een afrit.
|
|
||||
|
||||
![]() Vanavond in centrum van Winschoten:
Mooie rode kever met whitewalls, beetje verlaagd, van die sprieten voorop (parkeerhulp? ![]() en geloof ook een roofrack... Heel mooi apparaatje! Verderop (vlakbij mijn daily geparkeerd) een donkerblauwe kever. Ook wel een leuk dinkie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kever op een trailer achter een transporter keek eerst de andere kant uit dus zag m pas op t laatst.
Mooie Jetta 2 kenteken ds-ls-36 lag mooi laag op de weg beide vandaag in bergum |
|
|||
|
|||
![]() Benji in de passat in de pein. woon je zo dicht bij en spot je bijna nooit:P
groetjes oebele
Golf MK 4 V6 4 Motion Last edited by MK 1 MX : 02-03-2008 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() Go wat heb ik vandaag veel gespot in deurninge ha , gezellig .
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He klaas heb je vandaag nog gespot je was met de Passat ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb je vandaag ook gespot, je reed achter mij dat ik weg ging vanaf de meeting. Even later haalde je ons ook nog in, en de Golf III die voor me reed. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke auto dan die witte vento of vergis ik me , ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, haha. En de Passat tuft hier al zoveel rond ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In die zwarte Lupo met die TDI pijpjes en dat verbreed staal eronder. |
|
||||
|
||||
![]() Gespot zaterdag in Heerde bij de Shell... RetroHans in zijn daily
![]() ![]() ![]() Stalker ik he!! ![]() ![]() Gespot op de A50 op maandag tussen Heerde en Hattem rond half 3 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha jah maah nuh sinds tijden weer gezien:P en om nou elke dinsdag als ik je auto voor je huis zie staan als gespot opt forum te zetten is ook een beetje te veel vant goeie:P tot volgende keer:P gr
|
|||
|
|||
![]() owjah vandaag met ze 3en voor de stoplichten bij tytsjerk (e10)
op de afslag links gerben met de jetta rechts daarvan op de snelle strook voor rechtdoor een golf 1 met enkele kleuren met als basis rood/bruin. en daarnaast ik. zo spot je nooit iemand en dan 2 naast elkaar. owjah en als ik het goed gezien heb ook ng een golf 3 op 1 auto na achter gerben. leek ook erg netjes. ook erg mooie kleur trwns rood-achtig:P gr oebele
Golf MK 4 V6 4 Motion Last edited by MK 1 MX : 04-03-2008 at 19:49. |
|
||||
|
||||
![]() Bah voel me bekeken....
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen de scania van robert-jan gespot bij harderwijk .
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja hoor dat klopt! Waarom schreeuw je dan niet even door de bak alberto!!!?? Moest even naar Harderwijk en Dronten. |