Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 21-02-2008, 13:29
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,214
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Het verschil met Engeland is dat hier landelijk de stop er op gaat, en niet in 6 kroegen. Je kunt dus thuis blijven en lekker roken, of je gaat naar de kroeg en gooit de peuken weg. Er is geen andere kroeg om de hoek waar je wel eventjes eentje mag opsteken en die het publiek uit de andere kroegen weg houdt.

in Engeland is het ook landelijk, die 6 kroegen stonden in amsterdam.
Toch wel fijn, dat er voor mij besloten word dat ik niet meer mag roken tijdens het uitgaan. Anderen hebben de kans gehad naar rookvrije kroegen te gaan. dat gebeurde niet dus gingen ze failliet, dus nu word er besloten dat een niet werkend concept wegens falen in een vrije markt protectionistisch word opgedrongen als de enige mogelijkheid. Ik durf namelijk te wedden dat als er een paar "rook kroegen"toegestaan zouden worden, die propvol zouden staan, en echt niet alleen met rokers.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #22  
Old 21-02-2008, 13:45
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Toch wel fijn, dat er voor mij besloten word dat ik niet meer mag roken tijdens het uitgaan.


Toch wel fijn, dat rokers voor mij besluiten in welke kroegen ik wel en in welke ik geen frisse lucht kan inademen.

Waar het denk ik meer om gaat is dat er in Den Haag het ene na het andere besluit wordt genomen en er telkens over geklaagd wordt door het merendeel van de bevolking die zij vertegenwoordigen.
Je zou haast kunnen gaan denken dat ze daar meer doen wat ze zelf bevalt dan dat ze doen wat het volk wil... je zou het BIJNA denken...
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #23  
Old 21-02-2008, 14:04
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

kan je ook opbouwende kritiek geven?
Reply With Quote
  #24  
Old 21-02-2008, 14:44
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,214
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Toch wel fijn, dat rokers voor mij besluiten in welke kroegen ik wel en in welke ik geen frisse lucht kan inademen.

en dan noem jij DenHaag hypocriet
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #25  
Old 21-02-2008, 17:24
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Fuck overheids betutteling ik wil als niet roker ook kunnen kiezen om tussen de rokers te stappen, een kroeg moet naar rook ruiken! En ik wil dan ook nara Adam kunnen rijden met de t3!
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #26  
Old 21-02-2008, 17:42
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

het wordt echt tijd om jezelf te laten horen .het maakt ze in Den haag in ieder geval niks uit wat de gewone man denkt of wil.

Het kabinet wordt momenteel met de dag A-socialer en die viezerik van een Bos voorop.

Michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #27  
Old 21-02-2008, 17:59
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,214
Default

wat heb jij gestemd Michael?
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #28  
Old 21-02-2008, 18:54
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

vvd,

maar dat is sinds Verdonk weg is ook niks meer,in de tijd van Bolkenstein was het nog een partij met principes en lieten het ook merken als ze het ergens niet mee eens waren.Nu met die sukkel van een Mark Rutten is het net een tweede cda.

michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #29  
Old 21-02-2008, 20:00
Bruders's Avatar
Bruders Bruders is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,240
Default

Weet dat het pittig is te organiseren....Maar wat michael zegt...we moeten wel van ons laten horen....en hard...

Als ik toch eens geld en tijd teveel had zou ik het wel weten...alle autoclubs landelijk bij elkaar en heel Den Haag of Amsterdam helemaal vast zetten..koelboxjes mee en narren maar..

Ik noem maar wat hoor...
Mijn wens Nederland te verlaten over aantal jaren staat al lang...maar als het zo doorgaat moet ik mss maar eerder weg hier...Vrienden van me zijn vorig jaar vertrokken en wonen heerlijk relax op een berg in zuid spanje..beetje werken en relaxen en geen gezeik...voor zolang dan...

Kan om zulke dingen zo pislink worden..

Je kan in de NL keihard werken en je best doen maar ze weten je altijd weer te naaien..

@%$^*$&%^(^&&(.....dus...

grtz..Vic
__________________
T3 panelvan/camper 1900 D...
Lupo GTI…
Daily: Up and Mini Cooper
..Bruders...dubs and more...
Reply With Quote
  #30  
Old 21-02-2008, 20:24
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Ach, het enige waar je in NL voor aangepakt wordt zijn verkeers'misdrijven', verder is het een lachertje. Zo erg is het geworden.

Geniaal wat Michael zegt, helemaal mee eens!!: Het wordt echt tijd om jezelf te laten horen .het maakt ze in Den haag in ieder geval niks uit wat de gewone man denkt of wil.

Het kabinet wordt momenteel met de dag A-socialer en die viezerik van een Bos voorop.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #31  
Old 21-02-2008, 20:56
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

@bruders het zou het makkelijkste zijn als je niets kunt en gewoon een uitkering aanvragen maar ja zo zit ik niet in elkaar.
Dus uiteindelijk ben je als werkende altijd de lul.

michael
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
  #32  
Old 21-02-2008, 23:29
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,214
Default

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
Nu met die sukkel van een Mark Rutten

Rutte,..... zonder N ..... moet hier wel een beetje mijn eigen familie erbuiten houden natuurlijk
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #33  
Old 22-02-2008, 10:50
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Hmm rookverbod vind ik eigenlijk wel een heel goed id, in Zweden is dat ook, en het is echt super dat je kleding niet meteen ruikt als een asbak...

Roken is iets voor Duitsers...

Maar dat autogedoe loopt gewoon uit de hand, Den Haag focust op milieu en andere zaken om een beetje populair te doen, wat kan mij dat hele milieu nou een fuck interesseren, ok geen troep op straat gooien enzo..

Maar wij zijn zo'n kleine speler op de wereld, ik denk liever aan mijn geld dan aan co2 uitstoot...
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #34  
Old 22-02-2008, 11:54
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,037
Default

Ik snap dat gezeur over die rookgeur niet zo, ik rook zelf ook en ik weet hoe je kleding meurt als je terugkomt uit de kroeg. Als het echter niet naar ook meurt dan meurt het wel naar bier, dat is nou niet bepaald beter naar mijn idee.....

Ik snap echter wel dat mensen graag alles rookvrij willen hebben, het kan enigsinds irritant zijn. Mooiste is weer dat ik net gehoort heb dat de Alkmaarse kroegbazen waarschijnlijk niets gaan doen tegen mensen die alsnog roken in de kroeg, de enige die je dan nog wat kan flikken is oom agent en die heb ik nog nooit in de kroeg gezien.


Ik zat nog ff te lezen over de regeltjes van amsterdam en kwam dit tegen:
Quote:
Dan de personenauto’s: daarvoor worden vanaf eind 2009 maatregelen ingevoerd. Auto’s van voor 1992 op benzine en LPG mogen dan de milieuzone niet meer in
dus ik dacht al, mooi, ik rij diesel, lees rustig verder kom ik dit tegen
Quote:
Diesels zonder roetfilter worden eveneens geweerd
en ik denk ineens, volgens mij zijn er heeeeeeeel veeeeeeeel dieseltjes zonder zo'n filter. Ik ben echter zeer benieuwd hoe dit gecontroleerd gaat worden, komen er nou bij elke afrit van de binnenring een soort van controleposten te staan ofzo?

Ik blijf het een lachertje vinden, je dwingt mensen die geen nieuwere auto kunnen kopen om hun huidige auto te verkopen en alles op de fiets/met het OV te gaan doen. Gaan we dan met z'n allen met de bus? Alsof die zo zuinig zijn.... maar ja, ik woon toch niet in Amsterdam en kom er ook nooit met de auto als het niet hoeft.

En dat old-timers weer uitgezonder worden vind ik ook weer zo krom want die stoten de meeste bende uit. Heel amsterdam moet dus lekker old-timer gaan rijden, stoken met die rommel kijken hoe ze er dan in 2010 tegenaankijken als blijkt dat de luchtkwaliteit alleen maar slechter geworden is.
__________________
Batracer , leuke online racegame.
Reply With Quote
  #35  
Old 22-02-2008, 12:43
Bruders's Avatar
Bruders Bruders is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,240
Default

@Michael...wat je zegt...als ik dat zou kunnen en me er goed bij zo uvoelen had ik al jaren thuis gezeten en misbruik van de maatschappij gemaakt...maar ben blij dat ik zo niet in mekaar zit...

grtz..Vic
__________________
T3 panelvan/camper 1900 D...
Lupo GTI…
Daily: Up and Mini Cooper
..Bruders...dubs and more...
Reply With Quote
  #36  
Old 22-02-2008, 12:45
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,214
Default

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
@bruders het zou het makkelijkste zijn als je niets kunt en gewoon een uitkering aanvragen maar ja zo zit ik niet in elkaar.

ik weet wie hier op gaat reageren
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #37  
Old 22-02-2008, 12:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Marcski
kan je ook opbouwende kritiek geven?


Als ik het ergens niet mee eens ben ga ik niet roepen dat ze lekker bezig zijn en maar vooral zo door moeten gaan. Zal wel aan mij liggen...


Quote:
Originally Posted by Tjaap
en dan noem jij DenHaag hypocriet


Het was meer als tegenreactie op jouw post waarin je aangeeft dat anderen dingen voor jou bepalen. Dat is alleen niet enkel voor jou het geval, maar voor iedereen zo nu en dan.
Waar het mij meer om ging is dat de ene na de andere peiling aangeeft dat de bevolking het voor het merendeel niet eens is met besluiten die door haar eigen vertegenwoordiging worden genomen. Daar lijkt mij dan ergens iets niet helemaal te kloppen.


Quote:
Originally Posted by Bruders
Mijn wens Nederland te verlaten over aantal jaren staat al lang...maar als het zo doorgaat moet ik mss maar eerder weg hier...Vrienden van me zijn vorig jaar vertrokken en wonen heerlijk relax op een berg in zuid spanje..


Precies.
Dat schijnt de trend te zijn hier de laatste paar jaren. Nederlanders vluchten hun eigen land uit en het land wordt meer en meer overspoeld met buitenlanders. Je zou toch denken dat zoiets toch wel een signaal voor Den Haag is dat er ergens iets niet in orde is, maar tegen alle verwachtingen in gaan ze gewoon zo door. Drie keer raden waarom... kassa, kassa en kassa.

En welke partij je stemt maakt op het moment ook geen donder meer uit omdat ze uiteindelijk toch niet echt verschillend zijn. Zeker niet als ze als regering met twee of drie partijen samen moeten werken.


Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
@bruders het zou het makkelijkste zijn als je niets kunt en gewoon een uitkering aanvragen maar ja zo zit ik niet in elkaar.
Dus uiteindelijk ben je als werkende altijd de lul.

michael


Voor bepaalde groepen gaat dit weer wel op. Maar je mag er sinds 11 september niks meer van zeggen of je bent al een racist.


Quote:
Originally Posted by Tjaap
ik weet wie hier op gaat reageren


Had je 't goed?
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #38  
Old 22-02-2008, 13:22
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Als ik het ergens niet mee eens ben

Blablablablablabla zeurdezeurgezeurdezeur blabladiebladiebla

Had je 't goed?


Echt gewoon meer dan dit zie ik niet in jouw posts...

Dus Marcski verwijder ze maar gewoon...
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #39  
Old 22-02-2008, 13:40
infamous's Avatar
infamous infamous is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2006
Posts: 155
Default

Het is natuurlijk belachelijk. Maar het is makkelijker een regeltje te verzinnen, dan een probleem op te lossen.
Het ergste is dat andere steden het straks over gaan nemen en met z'n allen maar denken dat het schoner wordt..
Op de keversite en autoweek is er ook een hele discussie. Dus genoeg mensen voor een meeting in amsterdam denk ik..
__________________
______________
Golf MK4 1.9TDI
T2b 1600
Golf MK1 Cabriolet 1.8
Polo 6N 1.9D
Reply With Quote
  #40  
Old 22-02-2008, 13:54
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Quote:
Originally Posted by infamous
Dus genoeg mensen voor een meeting in amsterdam denk ik..


Juist niet !!
Door al die stinkende en millieuvervuilende klassiekers zal het gemeentebestuur zich juist gesterkt
zien in hun voorstel om die âwhu zooi uit de binnenstad te gaan weren.

Afijn, Sjaak Bral had een passende vertaling voor dé Amsterdammer

http://nl.youtube.com/watch?v=KQLn5s3t4tE
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum