![]() |
#21
|
|||
|
|||
![]() ik wil dus het zelfde doen mijn golf2 staat op kenteken als een
1.8 16v kr 102KW en ik wil er een vr6 in leggen is dat een groot probleem ? ik hoor het graag greatzz van ramon |
#22
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja maar een ongeluk zit in een klein hoekje dat weten we allemaal.... ![]() Dus omkeuren anders gaat het echt niet goedkomen.
__________________
Rachistorie |
#23
|
||||
|
||||
![]() miss. heb je hier iets aan http://link.marktplaats.nl/144391684 ben je meteen van het gezijk af.
|
#24
|
||||
|
||||
![]() das een leuke deal als je het perse zelf wilt bouwen. anders staat er hier op het forum nog 1 compleet te koop voor niet al te veel
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#25
|
||||
|
||||
![]() goede tip!
Niet duur voor een golf MET kenteken.Je kan het ook zelf proberen, met het risico dat je het niet haalt in 1 keer.. Deze hoeft dat niet meer, en kan je je volledig concentreren op inbouw van 't blok.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#26
|
|||
|
|||
![]() ik heb zelf een waanzinnige mooie mk2 en daar wil ik het in gaan bouwen maar mijn vraag is wat doet de rdw er mee is het haalbaar word het toegestaan en hoe en wat verder die van mij is nu een 16v 140pk kr en ik wil dan naar een vr6
ik hoor het wel wie me daar mee kan helpen thanks |
#27
|
|||
|
|||
![]() dan zou ik van 102 kw naar 128kw gaan dat moet toch geen probleem wezen heb 4 remschijven rondom enz enz ik hoor het wel groeten van ramon
|
#28
|
||||
|
||||
![]() Heb je je vragen ook al eens aan de RDW zelf gesteld?
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#29
|
|||
|
|||
![]() ik wou bellen maar ik zou door verbonden worden met de technische kant van de rdw en dan hoor je van er zijn nog 11 wachtende voor u en dat was na een 3kwartier nog zo ik dacht dikke fluit ik bel morgen weer wel een keer
![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]() ik heb de rdw aan de lijn gehad als je van een gti 16v 102 kw naar een vr6 128kw wil gaan moet ie zo ie zo opnieuw getest worden op lelystad en die man zij er zijn hier al zo veel golfjes 2 geweest met een vr6 blok zeker de oude gti en dat heeft geen problemen geleverd die man zij tegen mij als je alles netjes doet blok er netjes in remmen netjes in orde alles spik en span dan is het geen enkel probleem dan is het gewoon in orde , dacht laat het even weten groeten van ramon
|
#31
|
|||
|
|||
![]() en wat kost zo iets nu dan.
__________________
|
#32
|
||||
|
||||
![]() dat zal nog (+/-) gelijk zijn aan de 500 euro die oakgreenvr6 toen betaald heeft. Mocht alles dus in 1 keer goedgekeurd worden.
Klinkt positief! Beter dan al het [wat/als/misschien] wat vaak geroepen wordt als iemand een vr6 in wil bouwen. Dan moet het bij een mk1 ook te doen zijn; als je alles netjes oplost en afwerkt.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#33
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die man van de rdw was zeer positief hij zegt ook maak alles netjes in orde dus lagertjes aandrijving alles gewoon netjes dan is het geen enkel probleem hij zij ook ik heb wel gekkere dingen gezien dan alleen een golfje 2 met een vr6 blok ![]() ![]() ![]() |
#34
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is de link van me site http://vr6golfmonster.come2me.nl/ |
#35
|
||||
|
||||
![]() Dat is een heel geloofwaardig verhaal en komt overeen met wat ik zelf ervaren heb. Kwestie van de ombouw netjes uitvoeren en goede materialen gebruiken. Daarnaast moet je echter niet vergeten dat de weggedrag- en geluidstesten pittig zijn! En als je er op een punt niet doorheen komt, mag je de volgende keer weer terugkomen voor alle testen en opnieuw de keuringskosten betalen. Zorg er dus voor dat je goed 'beslagen ten ijs' komt!
Ik heb nog wel wat documentatie/uitleg van de RDW wat de eisen precies zijn (van 2000), kan ik je toemailen als je wilt.
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#36
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je dat wil doen heel graag is altijd welkom tgvgolf3@zeelandnet.nl die man was heel relax en legde alles netjes uit en dat geeft dan ook weer een op kikker om toch het project door te zetten ![]() |
#37
|
|||
|
|||
![]() geluidstest is dan de uitlaat als ik het goed begrijp ?
dan kan je toch effe alles orgineel der onder leggen ? das dan eigelijk toch het beste mvg van ramon |
#38
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ALLE geluid van de auto wordt bij het voorbij rijden gemeten, bij accelleratie. Dus niet alleen je uitlaat, maar zeker ook je inlaat zijn daarbij erg belangrijk. Banden- en windgeluid is verwaarloosbaar.
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#39
|
|||
|
|||
![]() als je alles orgineel laat dan is er niks aan de pet als je gewoon alles inbouwt zoals het hoort gewoon netjes het luchtfilter orgineele uitlaat enz enz
kan er weinig loos aan wezen . |
#40
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kosten van de herkeuring en de testbaan enz enz zal rond de 750 euro zitten vertelde de man van de rdw aan mij |