![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had al een tijdje de gedachte maar, k heb gister me golf voorzien van andere pantoffels! Heb gister ff snel wat pics genome met me telefoon.
Voor: ![]() ![]() Na: ![]() ![]() k weet het, t zijn geen RM's ..maar ben nog arme student ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geeft niks, is wel een vooruitgang ![]() Ziet er echt veel beter uit.
|
||||
|
||||
![]() idd een hele verbetering
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien kan je ze overkopen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Welke velgen met welke banden zijn dat? En hoeveel heeft dat je gekost?
Vind het zelf een hele verbetering, leuke auto dat je daar hebt. |
|
||||
|
||||
![]() Dank voor alle leuke reacties!!
@Dexter: Ja die andere opknappe dacht k zelf ook nog even aan, miss komt dat nog. T hart opnieuw zwart spuiten en de rand polijste en dan zijn et idd vette wielen
|
||||
|
||||
![]() Die velgen heb ik ook. Mooie wielen. Zijn die van jouw 15" of toch 16" kan het niet goed zien.
Ik heb zelf 16"x7,5" met helaas nog te brede banden (215/40). Ik vind het i.i.g. een hele verbetering! |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind degene die je ervoor erop had een stuk leuker eigenlijk (als ze in goede staat waren dan). Beter de oude opknappen, dat gaat pas mooi staan.
|
|
||||
|
||||
![]() Heey jaap ziet er goed uit(y) Maar idd knap de oude op...denk dat dat nog beter staat.
Heb trouwens in mij ntopic nu foto's staan van mn auto en mn angel eyes ![]() Gr. Danny |
|
|||
|
|||
![]() deze velgen staan de mk2 wel mooi.
|
|||
|
|||
![]() hey flikker, toch nog ff gauw de auto gewassen nadat ik weg ben gegaan
![]() toen we em lieten zakken en de auto nog vies was , dacht ik van ,, .... netjes maar, die andere ook vet . hij lijkt minder laag , imo , omdat die andere velgen zon diepe rand hebben ![]() wil het hart van de oude velgen wel coaten ![]() spreken mekaar , morgen de mijne ff op de brug gooien , ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet het nog niet zeker maar miss (bij intresse) kunne de andere velgen in de verkoop
Rust = Roest Last edited by Vliet : 28-01-2008 at 10:18. |
|
||||
|
||||
![]() Wat wil je hebben voor die oude velgen??
Weet missie nog iemand die intresse heeft..... die had zulke velgen ook onder zijn golfje 8jr geleden en heeft t er nog steeds over.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat voor velgen zijn dat nou
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Regulator,,srry voor de late reactie maar t zijn BBS RBE velgen
Heb dr 195/50/15 banden om. Foto van losse velg: http://www.bracchiruote.com/RBE.jpg
|
|||
|
|||
![]() Ok bedankt, zijn blijkbaar ook niet de goedkoopste velgen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @jurgenedition
Dr is miss nog een koper dus zal eerst ff prijsje maken, zet et morge of woe dr op
|
|||
|
|||
![]() vraagje ,aan andere, voor die ouwe velgen ,
hoe schoon maken ,laten stralen ?? of met dat unipol spul ? , ken het niet , is het een soort commandant oid ?? dacht aan stralen , dan het hart opnieuw inspuiten , en dan polijsten ?
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de hele velg laten parelstralen(minder grof als stralen), dan de boord polijsten (schuren en schuren en dan opblinken met eender welk metaalblinkmiddel zoals unipol), dan hart spuiten (poedercoaten als er veel mee gereden word, anders gewoon herspuiten).
|