![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Na lang zoeken en zoeken op google en op verschillende forums kwam ik er achter dat er GEEN topic is over een votex console inbouwen. En laat ik me dat nu net nodig hebben. Ik heb van de week een votex console met elektrische raam schakelaars weten te bemachtigen. Nou is dat zon "voorzet" deel wat op het originele console gemonteerd behoord te worden (volgens mij). Vraag: Gezien er nergens schroeven te ontdekken zijn, Wat moet ik allemaal eraf zagen om het console netjes te monteren ? of zijn er andere methodes ? Gr. Doompie |
|
||||
|
||||
![]() Dat word zagen. Als het goed is zaag je er eebn flink stuk vanaf. Eventjes nameten. Of iemand moet de maten weten.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb het eens gedaan, en als ik me niet vergis is het gewoon langs het "naatje" afzagen, tot een bepaalde hoogte onder de asbak, das ff meten, ik zal eens kijken of ik er nog foto's van heb, maar ben bang van niet.
![]() Ik heb de oude console nog wel liggen, aangepast voor de Votex, ik heb het in mijn eigen console moeten zetten, omdat een USA-Jetta zo'n dikke balk onder het dashboard heeft, en dus een aangepaste console. Overigens horen er een soort klipjes bij de Votex te zitten, waarmee je hem op de aangepaste console klikt. *edit* Ik heb helaas geen ombouw-foto's voor je, maar misschien dat je hier iets aan hebt, voor wat betreft de afstanden. ![]() ![]() ![]()
Last edited by JettaPowerrr : 28-01-2008 at 11:52. |
|
||||
|
||||
![]() ja aan de binnenkant zitten wel van die kunstof uitstekende klem dingetjes.
Ik nam aan dat ie zich daarmee vast zette ? Maar goed word dus ff de zaag erin ![]() Heeft iemand toevallig nog wat blind plaatjes liggen voor in de schakelaar gaten van een votex ? Gr. |
|
||||
|
||||
![]() Zie mijn edit nog even.
![]() Bij mijn weten zijn er geen originele paneeltjes geweest voor elec. ramen in een votex. Dus ik neem aan, dat blind-plaatjes op maat voor die elec.raam-bediening volstaan. Als die er zijn... Of gewoon dat paneeltje eruit wippen, en een volledige 1-DIN-afdekplaat erin. Waar woon je ergens? Anders mag je mijn oude aangepaste console wel hebben, scheelt weer werk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() 040 = Eindhoven
![]() dus dat is niet echt in de buurt helaas ![]() he paneeltje met de schakelaars ziet er erg origineel votex uit.. is een 1-Din afdek plaatje met 5 gaten erin voor schakelaars.. 2 ervan zijn gevult dus met raam schakelaars en 3 gaten zijn open.. eens kijken wat er daarvoor gaan maken. Thnx voor de foto's ! ga eens aan het experimenteren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Okido, succes ermee. En je weet het hè, beter te weinig dan te veel afzagen!
Het is dat die oude console thuis ligt, en ik aan boord van mijn schip ben, anders had ik hem wel snel even opgemeten en foto genomen voor je. ![]() Het is even friemelen en ruzie maken, want de console heeft weinig stevigheid, als je hem 1 keer verzaagd hebt, maar met een beetje geduld kom je een heel eind. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zijn er wel, heb er laatst een aangeschaft.
|
||||
|
||||
![]() JETTAPOWERRRR
Bij mijn weten zijn er geen originele paneeltjes geweest voor elec. ramen in een votex. Origineel zijn ze wel geleverd. Ik heb 2 weken geleden nog een nieuwe originele votex paneel voor elec. ramen verkocht aan Jurgensantana. |
|
||||
|
||||
![]() Oke dan! Dat zijn nog eens berichten. Ik nam dat maar zo aan, omdat er laatst al eens een draadje over was geopend, over hoe die zelf te maken, vandaar.
![]() Zou dat nog nieuw te krijgen zijn?