![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagens alleen dit is niet de jetta die ik gespot heb die was lichter blauw
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
O ja nu ik het zo zie , je had een jetta gespot met kenteken ZD-56.... ik heb ZL-56.... bijna hetzelfde hahahahaha |
|
||||
|
||||
![]() Alberto vanmiddag (alweer) gespot! Als ik me goed herinner in Veenwouden... Alles goed thuis met de kleine, Alberto?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee ![]() ja ze zijn weer thuis .... ![]() heb het eerste nachtje gehad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vorige week ergens in de Spaanse Polder in Schiedam een zwarte Corrado gespot, hij lag zo te zien goed laag met brede 14 of 15 inch wielen...
Ik reed in m'n Jetta dus ik denk dat ik wel een beetje opviel? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
deze was het ![]() zie het aan de plastiek randen op het staal meende dat het ZD- was maar was dus ZL- ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Corrado met brede cupvelgen kleur zwart, haalde mij mij in met 200+
A59 ter hoogte van waalwijk zondagavond. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze toevallig? http://link.marktplaats.nl/141273270
|
||||
|
||||
![]() vanavond tussen zwaagwesteinde en noordbergum een volgens mij donker rode golf1 met klein spoilertje op de achterklep reed achter mij kenteken beginnend met hv
iemand van hier? |
|
|||
|
|||
![]() Meschien een gtd ?
|
|||
|
|||
![]() vandaag tussen sumar en burgum. beige jette met blokjes vlag op het dak heb ng geseind. kzag het wat laat
vr gr oebele
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb t geluid niet gehoord dus dat weet ik niet mn vriendin zei dat ze m al eerder had gezien vandaag |
|
||||
|
||||
![]() gisteravond oane gespot bij de pomp in burgum. stond daar met een vito en mijn vriendin ging net naar binnen toen jij weer naar buiten ging.
|
|
|||
|
|||
![]() welke corrado is was vanavond rond half 8 8 uur betrokken bij een ongeluk.
dit was op de easterein richting garyp. een corrado in botsing met een motor. iemand van hier? vr gr oebele
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://www.waldnet.nl/fotonieuws.php?d=1201117250
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen jongedame gespot op de A7 groningen-drachten
Reed in een oude bleek Rode mk2 GTI 8V nog met de stickers op de zijkanten Reed zelf in de bedrijfs Peug Partner van RS ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bekende auto, die auto altijd langs de kant van de weg tussen de knippe en langezwaag.. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien morgen ook in dit topic, ga solliciteren over de grens
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
erg jammer voor de corrado. Ik kwam net aanrijden toen ze de motor en de corrado weghaalden kstond te wachten in de rij. 2e auto op de 1 na laatste foto. vr gr