![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag rond 12:30 marco (mistercool ) bij de verkeerslichten mac donalds drachten
ik maar toeteren in mijn mercedes vol met volkswagens |
|
||||
|
||||
![]() Van de week al eens een keer: Alberto in de 'hoogwerker', rotonde Westereen!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep zag jou ook ![]() nee is nu nog rustig ..word nu spannend ![]() jullie al klaar met verfen en behangen |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de A13, invoegend op de trajectcontrole.
Golf 2 Edition One GTI, 8v volgens mij. Standaard uiterlijk, alleen verlaagd en andere velgen (volgens mij BBS). Ik reed in mijn Golf 2 GTD... Robert
|
||||
|
||||
![]() gisteravond bij de Mac in drachten eerst bartez gespot en later JurjenV
|
|
||||
|
||||
![]() Van de week op de A9 een zwarte MK4 cabrio op 15 inch Fuchs....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey die heb ik ook gezien, (of stond ik misschien naast je ![]()
|
|||
|
|||
![]() wie o wie kom ik tegen lage kever vaak op dinsdag tussen sumar en burgum. vandaag ook weer alleen was het donker. ongeveer om 17.30
volgens mei is het een vrij lage legergroene kever. heb ik toevalleg eens in het licht gezien. vandaag was het al donker. owjah en als ik me niet vergis heb ik hem eens ergens op een erf zien staan in hardegaryp vr gr oebele
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen 10 over half 9 kever rode vlammen vanaf voor naar zwart achter door noordbergum over de rijksstraatweg
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
fred ... ![]() Quote:
jou gister nog gespot stop lichten op Qatrebras rond 17 45 uur ... Last edited by Alberto : 15-01-2008 at 22:36. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk dan rond 16.45u |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee was later je reed richting noordbergum ...jou vrouw vriendin zat er naast want om 1645 was ik nog in drachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maandag avond rond een uur of 18:45,
In hengelo op de oldenzaalsestraat als ik het goed heb. Kwam van af Frans op den bult. Dus ook van af (Barry Krul). Een lage gele T3 met een leuk setje wielen. Hajee enig idee?
|
||||
|
||||
![]() dan was t maandag om 1745
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag de golf 1 van fire en ice over de brug bij ee richting westergeest ik stapte net in de auto maar kon t niet meer bij rijden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() sjezus,lijkt hier wel een friesland-topic onderhand.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Daarom noemen we Friesland, VWland
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja dat heb ik in de gaten.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk dat wij wat meer op de weg letten ipv de auto´s die om ons heen rijden ![]()
|
|||
|
|||
![]() daar heb je wel gelijk in,daar in het noorde valt bijna niks stuk te rijden
![]()