![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja so
|
||||
|
||||
![]() ehmm ok...
|
|||
|
|||
![]() Dus die golf II rijders is algemeen, stop the crap. iemand een 2tje dan, en intresse in een chrome grille..
|
|||
|
|||
![]() Tjaap zit zeker op meerdere forums te kijken
|
||||
|
||||
![]() lol...
het gaat juist voornamelijk om de kont....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ja precies, volgens mij heb je het idee van een forum nog niet zo door G60
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehehehehe
|
|
||||
|
||||
![]() Kortom ... om een laaaang verhaal kort te maken ... Jetta 'spul' is er, maar gewoon onwijs moeilijk te krijg ??? Am I right ?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat houd het toch leuk?
net als met die westmoreland frontjes... mooi zijn ze niet, ze zijn cool omdat ze moeilijk te krijgen zijn. als ze gewoon in europa geleverd waren had geen hond ze erop zitten
|
||||
|
||||
![]() Ja das waar, maar waar kun je in goedsnaam die roodwitte achterlichten vandaan halen?
BTW, als iemand adressen van tuningzaken die dit spul verkopen in Amerika weet, laat het me even weten! |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() deze zijn er ook nog, nog nergens op een jetta gezien, maar ik heb ze :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() heb ik in europa idd nog niet gezien... vindt ze persoonlijk ook niet echt mooi. Beetje te modern. Ik vind die middenkap wel mooi, maar die werkt weer niet met de originele lampen. Maar je hebt iig de goede set, want die met die oranje lichten zijn echt lelijk
|
|||
|
|||
![]() Ik ben nog altijd op zoek naar zulke stylingachterlichten! Iemand die weet of / waar ze in Nederland te krijgen zijn??? :biggrin:
![]() Greetzz, Giant |