![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien mijn nieuwe project op de loer ligt, moet ik ruimte maken bij mijn ouders thuis. (en in mijn portemonnee natuurlijk )
Ik bied dus het volgende aan: Diversen Voorbumper breedmodel, imitatie, nieuw! € 35,00 Zijschermen, imitatie, nieuw! € 25,00 Verlengde motorkap,kleur grijs, professioneel verlengd € 150,00 Sportstuur JOM, 28mm. izgs incl. boutjes (nieuw) € 40,00 hemel, izgs ideaal om te bekleden € 45,00 ABC stylen, ideaal om te bekleden € 30,00 ABC stylen, bekleed met zwart leer, zit nu 3mnd in de auto € 100,00 Tankklepje rood, clean € 25,00 BH polo 9n € 30,00 BH polo 6n € 50,00 houder voor metertjes € 25,00 tankklepje, ideaal om te cleanen € 15,00 Dop koelvloeistofreservoir verguld € 20,00 Chroom Motorkapslot, gebruikt € 25,00 Deurvangers, incl. vergulde bouten (Set) € 30,00 Kap, ik weet niet waarvoor nieuw € 30,00 Diversen chroom voor onder de kap, per stuk € 15,00 Klik hier voor foto's Versturen is mogelijk, uiteraard moet het wel te versturen zijn. Verzendkosten zijn voor de koper. Voor vragen graag even via pm. |
|
||||
|
||||
![]() van waar ben jij kan ik eens komen kijken wat je nog hebt liggen heb wel intresse in een paar stukken
|
|
|||
|
|||
![]() Ik kom uit zuidwolde (drenthe) waar heb je interesse in dan, het een en ander is al verkocht namelijk.
|