![]() |
|
|||
|
|||
![]() vet karreke
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je moet altijd snel geen geduld ik weet slechte eigenschap bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
![]() blijven mooie auto's die varianten hahah
ik ken er over mee praten heb er zelf ook 1 een gt tdi met rooie i ![]() het is een 110 pk en heeft van mij wat een mooie rvs luchtfilterbuis gekregen en open lucht filter hoort mooi en je voelt het ook wel. ![]() hij staat nu op 17" wielen en is 60/40 verlaagd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto ziet er strak uit vette bak er moet toch eigenlijk een aparte variant topic komen of niet
|
|
|||
|
|||
![]() bedankt
en ja een topic leek me ook wel leuk om eens te zien hoeveel mensen er wat met hun variant doen en dan vooral zo mooi als die witte 20vt hier opt forum das een dikke bak even gezien op mivw |
|
||||
|
||||
![]() dank je voor de complimentjes!
![]() mss even off topic maar ff voor tussendoor.. (sorry oldscool ![]() aangezien er veel meer variant rijders op het forum zitten maar een leuk topicje gestart Het Golf Variant topic dus flink wat foto's van jullie of die van andere erop gooien ![]() ben benieuwd wat voor leuks jullie allemaal rijden ![]() Hoe lukt het met het project oldscool? heb je al wat meer foto's?? |
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen hoor
![]() Ben benieuwd naar de volgende vorderingen.
|
||||
|
||||
![]() leuk topic, ook al gezien op vw-forum volgens mij maaruhben wel nieuwsgierig naar de vorderingen
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag gespot in geleen de autoweg op.... Ziet er heel netjes uit.....
|