![]() |
|
|||
|
|||
![]() dankzij een foutje bij het tankstation waar ik mijn auto altijd was heb ik nu een doffe aanslag op de randen van m'n velgen zitten
de randen zijn geanodiseerd, dus het is er niet uit te polijsten iemand enig idee hoe ik dit weer netjes kan krijgen het lijkt overigens op een soort van kalkaanslag (nee antikal werkt niet :lol: )
|
||||
|
||||
![]() Wassen met schoonmaakazijn noemde iemand hier van de week (tiefflieger volgens mij). Maar dat ging om mijn lak, evt werkt het bij je wielen ook wel! Moet het zelf ook nog proberen
![]()
|
|||
|
|||
![]() die tip kreeg ik op dat andere forum ook jah..
gewoon azijn werkt in ieder geval al niet.
|
||||
|
||||
![]() anders moet je ze "even" langs brengen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en dan worden ze gepolijst zekers
![]() vertelde Ewout van cultwheels dat dat de enigste remedie zou zijn maar dat is eigenlijk echt de allerlaatste stap die ik zal doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je er misschien ook een foto van?
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Wat is er dan misgegaan bij het wassen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon water ipv ontkalkt water zal er vanavond even een foto van maken en hier neerzetten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Balen Cavin, ben wel benieuwd naar de foto's eigenlijk.
|
||||
|
||||
![]() tandpasta...werkte als enigste op een plek verkregen door een ingebrande bessen plek...maar dat was op een laklaag!
|
|
||||
|
||||
![]() Tandpasta is eigenlijk hetzelfde als polijstpasta, en Cavin wilde juist niet gaan polijsten..
|
|||
|
|||
![]() schoonmaakazijn heeft ook niet gewerkt
![]() foto's van de aanslag: ![]() ![]() zal zo ook tandpasta is proberen, prodent of aquafresh?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er vreemd uit.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() nope tandpasta heeft niet geholpenwas oraal-B trouwens
![]() heeft er nog iemand anders een oplossing?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() je hebt er daalijk zoveel rotzooi op gesmeerd dat je ze wel aan het polijsten komt
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Misschien die klei eens proberen van mequiars, je smeert nu toch al alles op je velgen
![]() Misschien heeft mequiars nog wel iets anders in het assortiment. |
|
||||
|
||||
![]() gebruik je met je velgen schoonmaken ook velgen reiniger???
want dat moet je nooit gebruiken, ik vind dat rotzooi, zoviezo op gepolierde wielen is dat niets |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik gebruik mequiers velgen reiniger heb trouwens is gekeken en het is eigenlijk maar 1 velg die het zo erg heeft de rest zijn nog wel sjiek zat ![]()
|
|||
|
|||
![]() echt niemand een oplossing??
![]()
|
|||
|
|||
![]() gewoon met unipol eroverheen.
|