![]() |
|
||||
|
||||
![]() Spruitstuk/kleppendeksel zullen dezelfde kleur blijven maar krijgen wel een opknapbeurt
![]() Vandaag ook het uitlaatspruitstuk geplaatst incl isolatieband erom. ![]() Alleen mijn armen jeuken nu nogal .. zal wel iets van glasvezel inzitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb onlangs mijn spruitstuk ook gedaan en idd dat glasvezel is ruk...heb je het band niet nog een keer overgespoten met hittebestendig? Krikt de levensduur aanzienlijk op schijnt het...
|
|
||||
|
||||
![]() Wat bedoel je met "de band overgespoten met hittebestendig" ?
Verf oid ? |
|
||||
|
||||
![]() Waarom isoleer je dat spruitstuk als ik vragen mag ???
Groeten, LRR
|
|||
|
|||
![]() Mooi slaaltje heb je erom gedaan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Warmte onder de motorkap reduceren. Zitten benzineleidingen dichtbij .. koudere lucht voor inlaat etc. En het ziet er natuurlijk vet uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() band = isolatie tape
Je hebt geen 8V dus dat hitte onder de kap klopt niet helemaal. Maar inderdaad warmte kan niet weg onder de kap door de tape dus word naar de rest van de uitlaat gestuwt. Staat lekker. Tot slot, waar komt die tape vandaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een 8v en dat band is een must...ik heb het idd in hittebestedige verf gespoten, ik heb het bij biesheuvel gehaald en die raadde dat aan destijds
hier nog zonder de verf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind die band/tape er ook wel stoer en afgewerkt uitzien moet ik zeggen, maar na een verfbeurtje lijkt me dat effect een beetje teniet gedaan of valt het mee?
Verder is er toch ook de bedoeling van om zo min mogelijk warmte te verliezen na de verbranding om zodoende deels de flow te verbeteren? |
|
||||
|
||||
![]() ach bij mij is het gewoon noodzaak en als verf de levensduur verlengd doe ik dat...op een 8v zie je er toch weinig van
|
|
||||
|
||||
![]() Bij een 8v heeft het idd meer nut dan bij mijn 16v. Vooral als je met webers oid rijdt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat ook gewoon er gaaf!! best nog duur zon rol toch, iets van 99 euro? en hoeveel doe je ermee?
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed , uit vooral de iso om t spruitstuk de auto is "racy" en dit benadrukt het erg mooi....
![]() waar heb je die isolatie band gehaald en quanta costa , ben nog steeds nl'er weetje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit man
ik heb de motor ruimte kaal en het nieuwe plaat werk zit erin motor hangt er ook al in maar alleen om alles mooi af te werken en dan de motor er weer uit en dan aflassen en spuiten. ik heb mijn motor mat zwart lijkt geweldig. nou ik kijk verder |
|
||||
|
||||
![]() Netjes Lieuwe, goed bezig zo.
Dat band kun je bij de betere autosportzaken kopen zoals Remola, Postma etc.
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor Lieuwe!
|
|
||||
|
||||
![]() Golf1 staat mooi op de nieuwe Compomotive velgen .. staat echt vet
![]() Verder al flink wat gedaan; uitlaat gemonteerd, stabilisators voor, motor is zo goed als compleet alleen wat kabels, tank is ook binnen met aansluiting voor vlottersysteem dus zal ook deze week gemonteerd worden, spatborden voor er weer op etc. Maak morgen wel even foto`s, want het was zonet al wat te donker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een foto van de motorruimte
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor
![]() Lekker fris blokje ![]() |