![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Wie weet welk merk velg dit is? Wij zijn 1 afdekdop kwijt ![]() Weet iemand ook of je zoiets kunt bestellen ergens in de wereld ? foto's ![]() ![]() ![]() meer foto's volgen mark Last edited by markmeenhuis : 29-07-2007 at 14:13. |
|
|||
|
|||
![]() Staat er geen merk in de achterkant van de spaken???
Lijkt mij wel op TSW velg. Hier rechts. 1e van boven. Last edited by Domi : 29-07-2007 at 15:17. |
|
|||
|
|||
![]() ja volgens mij is het de tsw hockeheim
|
|
||||
|
||||
![]() jups was ook mijn eerste gedachte!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, heb ze zelf ook gehad
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja klopt volgens mij ook ja tsw hockeheim.kon je dat dopje ook in andere kleuren krijgen als ik het goed heb.
|
|||
|
|||
![]() Als we goed kijken naar de hockheim staat er een logo in de buitenste rand. De velgen van ons heeft dat niet(helaas).
En in de tsw velg zit geen knikje in de buitenste rand. Toch bedankt voor het meedenken!! Iemand anders nog een idee???? Staat wel JIL in de velgen, maar dat betekent volgens mij dit: Japan Institute of Labour From Wikipedia, the free encyclopedia (Redirected from JIL standard) Jump to: navigation, search The Japan Institute of Labour is the third sector under the supervision of the Ministry of Health, Labour and Welfare of Japan. The institute is concerned with working conditions and safety for members of the Japanese work force. The JIL standard is a small logo placed in the design of automotive alloy wheels during the casting process to certify that they have been passed by Japanese Authorities to approve them for sale in the Japanese market. |
|
||||
|
||||
![]() Heb jij ook al JIL velgen ? Ik ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Offtopic,
Mark, ik wil nog steeds graag die 2 rode leds overnemen voor die 5 euro. Maar ik heb nooit meer wat van je gehoord. PB svp even je mobiele nummer. Dan regelen we dat. Bedankt voor de moeite! |