![]() |
|
||||
|
||||
![]() uurtje geleden op de a16 thv de brienenordbrug johs vr6 met z'n jetta, dik ding.
beetje verdwaald????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moest even naar barendrecht . je corrado ligt lekker laag en dat geluid toen je doortrok op de a15 .... Heerlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lekker he, moet altijd eff als je onderweg bent ![]() binnenkort m'n verbrede staaltjes eronder wordt ook leuk
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd naar de nieuwe velgen . heb de mijne weer verkocht .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bevielen ze niet???
|
|||
|
|||
![]() Net gespot op de Friesestraatweg richting Groningen. Een zilverkleurige Golf mk1 carbio met chromen bumpers en bbs wielen met een gouden hart.
|
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag gespot nabij dkkershoek te den haag, een blauwe T2 met erg mooie wieljes, ik reed in een knal-groene 76er golf! Zou zeker iemand van hier moeten zijn....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Marc? |
|
||||
|
||||
![]() denk het ook, heeft net een APK gehaald op het gebakje...
|
||||
|
||||
![]() yup, dat was ik! moest hem ff wassen, er had een duif het hele dak ondergescheten bij User-X voor de deur!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahah lachen dat is de vento van leon van onze club ![]() Misschien ook nog gespot op de worthersee door sommigen?! Was het in of rondom spijkenisse zeker? Daar woont hij namelijk!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooie bus ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Laag golfje 1 gespot tussen Haaksbergen en Enschede op 2e pinksterdag, kenteken beginnend met RG meen ik.
Staat hier ook te koop op het forum....dus nog niet verkocht lijkt me ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maandagochtend rond 7 uur de VVV Giethoorn T2 op de Utrechtsebaan Den Haag inkomend, ik reed net de Utrechtsebaan op de andere kant op in mijn blauwe T2b
|
|
||||
|
||||
![]() Gisterenmiddag/avond een stukkie voor, naast en achter ArjenE gereden in zijn zilveren Golf 1 over de A12. Ik zag hem op de hoofdbaan bij Utrecht in de file staan (ik reed voorbij op de parallelbaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() @Jerome: Dat was ik neem ik aan
![]() Groet _________________ Golf 1 '83 Te Koop VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() afgelopen zondag 1e pinksterdag mooie verlaagde gele golf1 gezien in oldenzaal. en een gele verlaagde golf 1 op zender velgen op de oldenzaalsestraat in hengelo. mooi spul!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaja, wat een kutweer was het toen ![]() En toch wel lastig met een spiegelreflex camera vanachter je stuur foto's maken ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn dank is groot! ![]() ![]() Was inderdaad best kutweer onderweg... ![]() Edit: Bij de tussenstop hebben we onze camera achterin de bus gelegd, anders hadden we ook van jou nog foto's kunnen maken. ![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 30-05-2007 at 11:43. |