![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OMFG ![]() Bora + station + V5 = ![]() 17" vind ik persoonlijk te klein voor een IV. 18 of 19 inch ![]()
|
||||
|
||||
![]() http://www.vwforum.nl/modules.php?n...p=543186#543186
![]() ik bedoelde eigenlijk de oude R32 wielen maar deze zijn ook schattig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() He Dasher,
Dit staat ook wel dik onder de Bora vind ik. En 18"x8J past zonder meer onder deze auto. De banden zijn 225-40-18. Porsche Turbo... misschien niet zo orgineel als de Brocks (er rijden er tenslotte meer mee) maar het blijft een mooi wiel vind ik. ![]() Succes met het zoeken. Groeten Patrick.
DubSpeed.nl Last edited by dubspeed : 08-05-2007 at 20:59. Reason: Foto vergeten... |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() 18inch met 215/35 banden ![]()
|
||||
|
||||
![]() trouwens er schoot me te binnen dat RS 6 gepolijst helemaal niet zo verkeerd is .....
weet eff niet wie ze had onder een grijze passat ? iemand van outlaws of zo ? |
|
||||
|
||||
![]() Duzzzzzzzzzzzzzz
![]() Zoals in een ander topic te lezen kan het ook best nog een Golf IV worden ..............aus Deutschland................ Steek van Golf is ook 5x100 ![]() Maar zijn de onderstellen van Golf IV en Bora gelijk qua veren en schokdempers? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor zover ik weet wel, de bodemgroep is hetzelfde meen ik.
|
||||
|
||||
![]() ik heb BBSjes in de maat 6.5jx15 onder m'n Bora Variant. De velgen komen van m'n oude mk3 GTI...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat was inderdaad iemand van de VW Outlaws maar dat was onder een audi A6. Groeten Patrick...