![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoe oud is deze..
![]() maar wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij blijft goed
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Echt google weer hoor......... |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha looool
dat filmpje kenden ik al.. wat een oetlul ben je dan..
|
||||
|
||||
![]() Oud filmpje maar blijft leuk
![]()
|
||||
|
||||
![]() *kuch* repost
|
||||
|
||||
![]() zoveelste...
![]()
|
||||
|
||||
![]() echt een te gek filmpje kan me nog goed herrineren dat ik het zag op de teevee...
werkelijk dat ding lag wel plat hahaha..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan zijn er nog mensen die volhouden met zo'n auto geen last te hebben in het dagelijks verkeer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de mensen met zo'n auto hebben er ook geen last van die vinden t fijn om zo te rijden
het zijn de mensen die er achter rijden die er last van hebben dit filmpje heeft me vroeger wel al doen inzien dat ik een polo wilde ik denk dat ik een jaar of 12 was toen dat bij blik op de weg erop kwam en dan nog op een belgishe tv |
|
||||
|
||||
![]() Hmm ik heb het ook gehad vanaf het spruitstuk eraf en dan nog terug rijden van rijssen naar haaksbergen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie niet met een zeer lage polo! Mijne heeft er ook vanaf de kat af gelegen!
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb mijn polo niet eens zo heel laag, maar 60-40. maar bij redelijke spoorvorming of hobbels hoor ik mijn uitlaat al. nog niet eens over drempels gesproken
![]() is voornamelijk de uitlaat ophanging van een polo. 2 ophangpunten en dan die zware bocht tussen eindpot en middendemper. 1 tik en hij hangt alweer op half 7.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsssk tsssk. Afhangen is ook een vak! ![]() 60/60 (zeggen ze bij Jamex ![]() Als je goed afhangt, en even wat aandacht besteed, dan ziet 't er na verloop van tijd zo uit: ![]() Schrapen =/= verliezen ![]() Bij monsterlijke pijpen die alleen maar brullen wordt het een ander verhaal, maar goed; die ben ik liever kwijt dan rijk ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit kan toch ook achter een iets losliggende klinker blijven hangen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat lijkt me duidelijk, Maar moet er niet aan denken voor de persoon wie er achter rijdt ![]()
|
||||
|
||||
![]() rijdt zelf met 80/60 en 165/55-13 .uitlaat tunnelversteviging doet een 4cm boven de grond .en ja het is oppassen idd