![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet nu nog steeds niet wie t is ![]() Ik hou me niet zo bezig wie bij welke auto hoort, ik heb respect voor iedereen die geen half werk levert.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik ga zekers ook
|
|
|||
|
|||
![]() kijk er nu al naar uit!
|
|
||||
|
||||
![]() ik ga ook maar eens lekker in de buurt
|
|
|||
|
|||
![]() ook present
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook van de partij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even uit het stof trekken!! Het is nog even weg, maar heb er nu al zin in!
|
|
|||
|
|||
![]() ja lekker in de buurt
![]() tuurlijk gaan we hier heen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben er ckers bij
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben ook weer van de partij met de golf 1 was toppie vorig jaar !!
hoop dat de weergoden net zulk weer leveren als vorig jaar !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Heb hier zeker zin in en nog dichtbij ook
![]() ![]() Ben er zeker bij! |
|
||||
|
||||
![]() Present gaan er nog mensen vanuit Almere hierheen.?
|
|
||||
|
||||
![]() Update!
Voor de ouders onder ons: Het is mogelijk de kids te " droppen" in de Groenoordhallen bij " Piraateiland." www.piraateiland.nl Jullie zijn er dan verzekerd van dat je ongestoord naar auto's kunt kijken.
|
||||
|
||||
![]() Heel misschien, dat ik ook ga komen. Hangt een beetje van de vakantieplanning af. Eigenlijk zouden we op zondag weer naar CZ rijden..... misschien kan ik het omzetten naar Maandag.
|
|
||||
|
||||
![]() Bonald,
Zorg er nou maar gewoon voor dat je er bent... ![]()
|
||||
|
||||
![]() BONALD!!!!!!
Leef je nog,alles goed daar? Zou leuk zijn als je effe langskomt!! |
|
||||
|
||||
![]() Hey jongens ,ik ben natuurlijk ook weer van de partij !
Natuurlijk met de andere mede trunkers ,dus houd maar een beetje rekening met een kleine trunkersstand ,Cor! ![]() Maar dat zal vast wel goedkomen ,net zoals vorig jaar ,dat was echt een topmeeting ! ![]() Morgen zullen we de witte jetta weer eens goed onder handen nemen ,ja de dikke pijpen gaan verdwijnen ![]() , eens kijken wat een wat meer cleanere look gaat doen met de achterkant ,kwa uitlaat...... En dat moet natuurlijk weer allemaal klaar voor de M.I.V.W meeting ,je wilt niet eens weten wat er allemaal nog meer in de planning staat bij de trunkers ,zal wel weer een druk tijdje worden hier in driesum.......We hebben er weer zin in! ![]() En natuurlijk zal deze ook aanwezig zijn ,in deze nieuwe look! ![]()
Last edited by jettaracing : 22-06-2007 at 21:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Aankomende zondag ga ik naar de Dub05 meeting en als ik daarbij nog de MIVW meeting kan plakken zou dat wel heel gaaf zijn. Helaas is de nieuwe auto helemaal standaard, maar dat mag de pret niet drukken. Zal jouw auto in de nieuwe verschijning aanwezig zijn? Ben namelijk wel heel erg nieuwsgierig wat het gaat worden. Gr, Ronald alias Bonald. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk niet Bonald, alstie helemaal STANDAARD is kan ik hem mooi onder mijn fiets monteren ![]() ![]()