![]() |
|
|||
|
|||
![]() Original Golf 1 Treffen in Wolfsburg. is tweede of derde weekend van juli ieder jaar.
check www.golf1-ig.de |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
normaal gesproken het derde weekend van Juli, maar voor dit jaar staat nog niet definitief vast, dat kan evt. het vierde weekend van Juli worden. Kijk daarvoor eens regelmatig hier: http://www.golf1-ig.de/service/dates/index.php of hier: http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php, maar ik zal voor dit evenement, net zoals ik verleden jaar ook hier heb gedaan, ruimschoots vantevoren een thread starten.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 07-01-2007 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() Edition 38 is 31 augustus - 2 september En daar ben ik aanwezig dit jaar
|
|||
|
|||
![]() 29-07-2007 hebben we weer onze 7de VW& Audi meeting,op onze vertrouwde plaats Hornbach in kerkrade. De entree is 10 euro voor een auto ongeacht de inzittende,en 2 euro voor een voetganger. Voor het entree geld mag je aan alle wedstrijden meedoen,en we bieden een dag vullend programma,we hebben clubspelen,voor de kids een springkussen,en bijna voor elke klasse een beker..... Voor de eerste 300 bezoekers is er een gratis lunchpakket,en voor elke bestuurder een goed gevulde draagzak. We hopen dat jullie er zin in hebben,wij in ieder geval wel ...... Check binnenkort voor alle verder infos www.vwclubzuidlimburg.com
|
||||
|
||||
![]() Dus GEEN weekendmeeting????????????
|
|
|||
|
|||
![]() Nee helaas is dat niet mogelijk,dus dan gaan we weer mooi terug naar ons vertrouwde hornbach.....is voor iedereen toch een begrip..
Groetjes Wilma
|
||||
|
||||
![]() Wij gaan dit jaar vanuit het noorden (omgeving Norg Roden) weer naar vw-blasen in Lausitz. 27-28-29 juli.
Vertrekken op 26 juli laat in de avond. Gr.Jan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() VWMania
![]()