![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lol, het regeldeel van de K-Jetronic en de KE-Jetronic is nagenoeg hetzelfde hoor, alleen de manier waarop het drukverschil over de sleuven van de regelplunjer word gecompensseerd is afwijkend, bij de een gebeurt het mechanisch bij de ander electrisch... En NEE dat is niet het switchje buiten op de spinnekop ;-))) PS: de spinnekop is namelijk méér dan alleen de hoeveelheids regeling... Last edited by Fred : 11-01-2007 at 23:43. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Duidelijk, misschien dat die jongen met zijn PL blok van zonet dus een keer heeft afgesteld ?? Keertje met de juiste apperatuur nog eens proberen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf nog nergens aangedraaid, iets waar ik niets van weet kom ik niet aan. Ik denk dat ik eerdaags eens iemand op ga zoeken die over de juiste apparatuur beschikt, aangezien hij verder zeer lekker draait. CO was goed bij de apk, ook daar hebben ze nergens aangezeten. Zijn er mensen in de buurt van breda/tilburg die deze motoren kunnen afstellen of word het dealerwerk?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou moet ik zeggen dat ik ervaring heb met de dealer bij ons VW Poppe, maar die bakte er niks van, niemand weet hoe k-Jet. daar werkt ![]() Ma dat is een garage wel te doen hoor, of een speciale afstelzaak, zoals dynojet. http://www.tovami.com/ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik me inderdaad vergist, niet goed gelezen ![]()