![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad het lager waar de hulpas overheen loopt. Metaal achtig materiaal, flinterdun. In de bijbel zag ik het nergens staan. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan het zo ook even niet vinden, ik heb ze bij een motorenrevisiebedrijf vandaan.
|
||||
|
||||
![]() moeten ze geperst worden?? of kan je het zelf?
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, vandaag andere blok er weer ingelepeld en het meeste weer aangesloten.
Ik ben gebroken: op mijn vrije dag de wekker zetten om half acht en doorgaan tot 18 uur ![]() Vanavond ff Sebring uitlaatspruitstuk ophalen bij Piet. Morgen misschien verder, anders woensdag. Tot later! -x- |
|
||||
|
||||
![]() Hangen die blokken er zo vreemd in bij een Golf2 ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja, raar is dat he...lijkt zo ver naar voren te staan...hoe vind je me nieuwe motorsteun in de vorm van een stapel planken?
|
|
||||
|
||||
![]() Goedkopen en simpele oplossing...!!!!
|
||||
|
||||
![]() Verdomme Ed, zo heb je dus je zwaartepunt wel goed laag ! De ideale oplossing voor een betere wegligging
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij is die bril van jou nie helemaal scherp meer.... Kijk eens ietsje verder terug dan je G60 lang is... ![]() Dank u
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kun je ze er zo uittikken.
|
||||
|
||||
![]() met schroevendraaier trek je em er idd redelijk eenvoudig uit.
En hij staat zeker wel in de onderdelen katalogus ![]() 068 103 085 E asafdichtring 47x10 ongeveer € 17,50
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeg Schelemans, ik bedoel niet de asafdichting van de krukas, dat is een simpele keerring. Ik spreek hier over het lager van de HULPAS (voor de aandrijving van de oliepomp). Daar zit ook een keerring maar die is nog goed. Ik moet het lager hebben (metaalachtige schaal) waar deze as over loopt wat zo een 2cm IN je blok zit. Bij de dealer besteden ze dit uit aan een bedrijf die dit lager in je blok perst. Kijk even naar 027 115 017 en precies waar het nummer 1 staat is het slijpvlak van het lager.....er zijn er trouwens 2, ook diep in het blok zit er nog 1. |
|
||||
|
||||
![]() het nummer wat ik jou gaf is het nummer van de afdichting van de hulpas, dat had ik dus verkeerd begrepen. Nu begrijp ik het wel, heb zelfs nog speciaal voor jou even op mijn microfiche apparaat gekeken (voorloper van het elektronische zoekprogramma) zelfs daarop wordt het niet aangegeven.
Weet nog wel een adresje, ene Hurricane ![]()
|
||||
|
||||
![]() whahahahahah vuile rat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() [IMG]
![]() [/IMG] hmm, met mijn mobiel lijkt ie zo ook minder rood ja. suf.
|
||||
|
||||
![]() Goed dan, hallo!
afgelopen maandag samen met de eigenaresse het blok er weer in gehangen. Is eigenlijk niet te doen zonder takel. Ik ga eens bekijken wat ik kan fixen voor de volgende keer. Iets met H-balken en een takel ofzo. Affijn, na een gevecht met de motorsteunen ging de rest relaties snel en simpel. Vandaag Sebring spruitstuk gemonteerd ![]() ![]() in en uit elkaar want anders ging het niet passen. verdere front er weer op gebouwd, bedrading gedaan, olie vervangen, nieuw water erin enz enz enz. Starten en lopen maar. Jawel meneer! ![]() Zaterdag even nieuwe uitlaat rubbers halen want ze waren allemaal rot en uitgezakt. Het enige, de ontsteking. Hij staat op het oog goed maar geef je vol gas dan gaat er iets niet goed. Dan houdt hij iets in en valt terug in toeren. Misschien even draaien aan de ontsteking. Komt ook wel weer goed. Wel geteld is dit allemaal gedaan in 3 volle dagen sleutelen. Ik hoe ingg niet meer de wagen naar en van de box te duwen. Dat scheelt als een stuk. Tot de volgende knoop. -x- |
|
||||
|
||||
![]() wanneer beginnen we er een ouwe?
|
|
||||
|
||||
![]() right hier was ik dus al bang voor:
we hebben te maken met een stotterend geval. als de wagen goed warm ik begint deze te stotteren als een malle. Ik dacht in eerste instantie aan vocht bij de verdeler, maar nu begin ik de massa kabel aan de kop te verdenken omdat de toerenteller naald naar nul schiet, helaas de motor ook. Ik ga dinsdag eens kijken en een stukje rijden. toen ze de auto op kwam halen reed deze goed, wat zou er zo ineens fout gegaan kunnen zijn??? Problemen met eventueel brandstof toevoer merk je meteen na montage? kapotte stekker van de halgever? iemand wilde ideen? |
|
||||
|
||||
![]() nullast schakelaar / stekker misschien???? is dat een optie?
|