![]() |
|
||||
|
||||
![]() op weg naar essen.. bij een benzine pomp een zwarte bora station 150 pk tdi, verlaagd, dikke wielen, achter geblindeert, zag er gaaf uit
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, heb je ook gezien Hoogglans! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt hoogglans is ie niet meer, cm drek op beide zijkanten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben even wezen bowlen in Drachten met een maat en z'n vriendin, haar broer en daar weer een maat van. De laatste 2 wonen in Bergum.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aha! Wie dat dan?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat was ik met mijn bora , ook op weg naar Essen met mijn maatjes. Heb er even een fototje bij gedaan Het was weer super ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jup, dat is hem.. ik haalde je geloof ik bij zwolle ook al in ..
|
||||
|
||||
![]() ja dat klopt , je had een donker paars/rode vento met atsjes er onder of niet?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() jup alleen een de kleur is donkergrijs, zwart, en idd atsjes met winterbanden..
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij de Bethelkerk in Drachten: een donkerblauwe Passat 3B sedan op 18" gepolijste Mercedes wielen, lijsten in kleur, voorbumper met Amerikaanse lijst en -nummerplaat en getinte ramen. Kon alleen nog wel een stuk zakken, maar afgaande op de rest van de auto zal dat vast nog wel gaan gebeuren.
![]() Tussen Gariperhoeke en Nijega Mister Cool, die het volgens mij wat te laat zag. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen reed ik terug naar huis uit mijn werk en kwam ik een (in mijn ogen) VW Ponton tegen. Zag er superstrak uit geen bumpers mooi laag en dacht stalen velgen met kapjes te zien. Kleur was wit en zat ook nog goed in de lak en de auto had links en recht een uitlaatje.
Echt een super dikke wagen nog ff duimpje opgestoken en toen weer verder. Dit was in Rotterdam bij de moskee op de beukelsweg. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() volgens mij heeft deze ook in almelo gereden..
|
|
||||
|
||||
![]() afgelopen zaterdag op de oldezaalsestraat in hengelow de matzwarte type 3 station gezien van Veebee. echt een stoer ding,gaaf om zulke auto's te zien rijden.
|
||||
|
||||
![]() Zo rond 1400 een grijs (ik geloof Atlasgrau) Amerikaanse Golf 2 gezien hier in Sittard, aan het gebouw van Leeuwenborgh opleidingen in Limbrichterveld.
Beetje verlaagd, maar had geen tijd om effe verder te kijken. Een bekende van hier?
|
||||
|
||||
![]() Groene kever met imperiaal op de Meckelenburgweg/straat in Eindhoven.
Kenteken : KG-06... dacht ik. Zie hem elke dag als ik naar school ga. |
|
|||
|
|||
![]() ik spot de laatste week op de elsbosweg in apeldoorn/klarenbeek een rode mk1 lekker laag werkt bij de gemeente volgens mij hij staat bij een werk keet van het groen bedrijf echt een leuk ding om te zien
iemand van hier |
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag in Weesp: Een donkerblauwe Golf mkI met dichtgewerkte achterkant en kenteken onder de achterbumper, witte achterlichten. Een uur later een oranje Golf mkI Cabrio met belettering over de gehele zijkant, o.a. Raceland Karting.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat op mp onder oldtimers te koop.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He... dan was je vlakbij mij in de buurt, alhoewel ik geen matzwarte kever heb