![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon sikaflex montagekit..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was bij de brezan, en ik heb een tube ruitenkit meegekregen, maar welk merk weet ik niet precies. het werkt perfect! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was trouwens van 3M
|
|
|||
|
|||
![]() nette golf 1 zeer netjes
zijn die 185/45/15 banden gewoon weer tekrijgen |
|
||||
|
||||
![]() Van nang kang geloof ik wel.... volgens mij leveren alleen hun die maat. Hoop dat ze nog wel te krijgen zijn want ik moet er nog 1 hebben voor mijn reserve wiel.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb inmiddels net nog een band besteld vor het reserve wiel. was nog gewoon leverbaar.
Heb nog een vraag: Wat voor onderstel gebruiken jullie voor kuipstoelen? Ik heb ze op de originele bevestigd, alleen ik zit vrij hoog.... En inkorten wil ook niet..... advies graag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niemand?
|
|
||||
|
||||
![]() .
Heb nog een vraag: Wat voor onderstel gebruiken jullie voor kuipstoelen? Ik heb ze op de originele bevestigd, alleen ik zit vrij hoog.... En inkorten wil ook niet..... advies graag ![]() Misschien het onderstel van de Scirocco, dan kan je de stoel ook nog in hoogte veranderen. |
|
||||
|
||||
![]() -----
Wat voor onderstel gebruiken jullie voor kuipstoelen? Ik heb ze op de originele bevestigd, alleen ik zit vrij hoog.... En inkorten wil ook niet..... advies graag ------ Voor kuipstoelen heb je een appart onderstel nodig. Deze zijn niet van VW, maar van de fabriek van de stoelen. Bijvoorbeeld Sparco of Recaro. Op marktplaats staan ze regelmatig aangeboden. Peter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das nog in de buurrt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer ff bezig geweest dit weekend met de opbouw....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het wiel moet nog wat omhoog. Moet het nog ff opvullen.... ![]() Stbilisator stang moet er ook nog in ![]() Stoelen zitten er inmiddels ook in....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vergulde olie dop in essen op de kop kunnen tikken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer ff de bbs wielen eronder zetten. zal ff foto's erop zetten
|
|
||||
|
||||
![]() Vette einser, de stijl vind ik top (binnenkant/buitenkant)!
![]() Ga zo door! :P |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() De auto zit nog wel onder de stof... maar het begint er weer op te lijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel moooooi !!
|
|
||||
|
||||
![]() damndamn!
|
|
||||
|
||||
![]() Auto ziet er goed uit
![]() Vind alleen die afwerking met dat purschuim in je kofferbak niet zo netjes. Ik heb het ook ooit eens gedaan in mijn Golf1, maar ik heb toen de mdf plaat exact de juiste maat gemaakt (eerst karton mallen maken etc). Ging wel veel tijd inzitten, maar het zag er wel perfect uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je ziet er nu echt niks van weer... Die foto's waren gemaakt toen ik het erin had. maar nu is alles perfect afgewerkt. Had eerder al eens een mdf plaat in 1 stuk gemaakt, die kreeg ik alleen nooit erin. daarom is ie in 2 gedeeltes. |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat nu voor de komende 3 maanden bij autoshop holland. lekker warm en droog in de winkel
![]() ![]() ![]() Autoshop holland En nog ff wat foto's bij mij thuis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |