![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga jij eens rap een eigen chassis bouwen met een rs4 middenmotor.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag ben ik aan de zijwanden begonnen.
Ik zal even laten zien hoe ik hier aan begonnen ben. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo...is simpel maar erg doeltreffend zo....
|
|
||||
|
||||
![]() jeetje.
heb je die rondingen nu helemaal zo zelf geklopt?? erg knap werk hoor ik denk dat ik dat zelf niet zou kunnen. dat hout al zo af schaven is al iets aparts. ik blijf hem volgen. |
|
|||
|
|||
![]() Ouderwets vakwerk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja:
Ouderwets vakwerk zal hier nog wel wat nodig zijn. Gezien er niets te koop is, moet ik alles zelf maken. Maar dat gaat ook wel lukken. Het zal wel moeten ook. ![]() ![]() ![]() ![]() Ook de wielophanging vorderd gestaagt. Het is al de 3 achterwielophanging die ik ga maken, ![]() maar ook wel de laatste. ![]() Veel beter kan ik het niet meer verzinnen. ![]() Even een kartonne adaptor gemaakt als mal voor de echte te kunnen maken uit 10 mm staal. ![]() Last edited by ruud's fridolin : 18-11-2006 at 18:49. |
|
||||
|
||||
![]() Pffffff... Ik flip al als ik een rotte uitlaat zie...
Wat een engelengeduld! (en vakmanschap) ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit,als je projecten als dit aanpakt heb je meer aan kennis dan aan gereedschap,mijn vader heeft ook altijd van dit soort trucjes ,Het is altijd zo jammer datje van al dit vakwerk straks niks meer terug ziet als hij is gespoten.
Een ding is zeker ,dit wordt de dikste Frido die er bestaat straks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een vakmanschap zeg. Prachtig!
|
|||
|
|||
![]() Echt netjes hoor! Super!
Maar verwacht je straks geen problemen met de rdw. Of gaat dat wel goed komen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje ik denk dat het ook de snelste word, maar dat gaan we nog wel zien. ![]() Voorlopig zullen we het met de handen moeten maken, Al doende leerd zegt men. Metaal bewerken is gewoon goed denken, en durven doen natuurlijk. Volgende week komen de losse plaatdelen van de glasparelaar terug, en kan ik de deuren er in gaan bouwen. Dit moet gebeuren om alle naden goed passent te krijgen. Ik heb ook het idee dat de auto niet overal evenwijdig is. ![]() Ik heb ook materiaal gehaalt voor het shassis, dus de achterwielophanging gaat ook wel vlug vorderen. Ook ben ik van plan om er een rolkooi in te gaan maken, Aangezien er toch wel een dikke motor in komt,en ik niet levens moe ben ![]() verder hoop ik in essen wat autometer (pro comp) spullen te kunnen bemachtiggen. RDW verhaal word nog moeilijk maar dat zien we nog wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Superproject!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het heeft weer even geduurt, maar het was weer het wachten waard
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit, achterschermen vind ik echt vakwerk..
wel een van de mooiste topics op dit forum.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd. vakwerk en gewoon gezond verstand gebruikend..[ alhoewel.. dan was Ruud waarschijnlijk hier nooit aan begonnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() woehoeeeeeew
amaaj , wat een vakwerk die zijflank... Ge moet er toch maar opkomen hé... Is wel een leuke uitdaging zo'n frido! exclusief model en heeeeeel veel knutselwerk: volhouden zo, kblijf deze zeker volgen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezond verstand heb ik niet. ![]() En het project loop zeker flink uit de hand. ![]() Zolang de vrouw nog lacht, komt het wel goed. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach je vrouw..[ mee gesproken in reifnitz..had de stoelen van je mk1 bekleed etctec] is redlijk autominded..
|
||||
|
||||
![]() Maar als je net als ik per 1-12 in de ww komt, word het toch minder.
![]() Ik zal eerst maar werk zoeken, voordat ik een motor ga kopen. ![]() |