![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ik me verder ook niet druk over maken Bolku ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou nou Jeroen, Ten eerste heb ik je geen enkel moment onbetrouwbaar, oneerlijk of onredelijk genoemd, sterker nog, ik heb geen enkel moment je naam genoemd of ook maar iets anders dat naar jou zou kunnen leiden. Daarbij komt nog dat ik wel met deze vraag bij jou ben geweest, we kwamen toen tevens tot de conclusie dat mijn kat. niet zou passen en jij een andere zou toesturen, wat ik overigens een toffe actie vond. (maar zeg de volgende keer niet dat je hem zo snel mogelijk opstuurd terwijl het dan nog anderhalve week duurt, ik ben afhankelijk van mijn auto en het lenen van een auto heeft mij achteraf meer gekost dan een nieuwe kat, maar ik geef toe dat dit ook mijn eigen fout was, begin pas te sleutelen als je zeker weet alle onderdelen in huis te hebben!!) Maarrr, later kwam ik erachter dat er wel degelijk een ander soort flex systeem op een supersprint zit en dus ook op mijn supersprint gezeten heeft, kijk maar eens op www.supersprint.com, op mijn supersprint zit de aansluiting/flens voor de kat. vasgelast, hier hoort dus nog een flexibel deel voor te zitten. Overigens ben ik verder prima tevreden over mijn supersprint, ook na zo'n 8000km is er nog niets afgebroken of gescheurd. Overigens vind ik het wel vreemd dat een raceland spruitstuk de conische pakkingsring gebruikt om bewegingen op te vangen terwijl deze volgens ervaren vw-monteurs bedoeld is om de uitlaat "uit te lijnen". m.vr.gr, Ralph |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En het volgende was ik nog even vergeten: Hetgeen dat aan mijn supersprint is gelast is een stuk buis met flens van ongeveer 15cm lang (een gokje, het is donker en koud buiten), precies de lengte van een flex-stuk mocht je nog twijfelen. Daarbij komt nog dat deze buis en flens niet van het mooie RVS-materiaal zijn gemaakt als de rest van de supersprint maar van gewoon, lichtjes roestend staal. Ralph |