![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben op zoek naar een polo station vanaf bouwjaar 87 ongeveer tot 94.
vereisten: station model dus geen coupe of sedan aanbieden. een 1.3 of 1.4 benzine motor in redelijke staat met apk. mag best wat aan mankeren maar zoek geen opknapper. dit alles zoek ik zo goedkoop mogelijk. mail wat je hebt met informatie, foto,s en waar de auto staat. zelf kom ik uit groningen. |
|
||||
|
||||
![]() Even ter aanvulling.
1.4 motor is in ieder geval nooit af fabriek geleverd in een Polo 2/2F Model 87-90 is Polo 2 en 90-94 is Polo 2F ( F = facelift, die met de rechthoekige koplampen ![]() Succes !
|
|||
|
|||
![]() was er niet geheel zeker van, wat ik bedoel is dus duidelijk geen 1 liter.
|
|
||||
|
||||
![]() http://www.polo86c.nl/cgi-bin/forum...f=12;t=68;st=30
zoon frikadel dus.. en ja tis die van mij...! tegen een goed bod wel te koop evt.. lees t topic op 86c maar eens door.
|
|||
|
|||
![]() topic gelezen
je woont wat ver weg, maar wat noem je een goed bod? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb medio october een steilheck polo in de aanbieding. ik kan je er nu nog niets over zeggen (techn. staat, motorinh. e.d.) alleen dat ie apk heeft tm mei of juni 2007 en dat ie blauw is. Als je wilt kan ik je op de hoogte houden.
grt eric |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() is inderdaad leuk, maar zoek meer iets van een paar tientjes tot een paar hondertjes.
is meer voor een projectje. |
|
||||
|
||||
![]() Met APK en niet te duur. Helaas wel een eind weg voor je. Heeft de volgend mankementen:
- vulhals benzinetank krokant. - Alle 4 de banden voldeden nog net aan de APK eis - Roestvorming bij raamrubber bestuurdersdeur http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20242 Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming POLO FOX 40KW U9 Kleur(en) Blauw Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1272 cm3 Massa ledig voertuig 732 kg Maximum massa voertuig 1.170 kg Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 366 kg - geremd 650 kg Datum eerste afgifte Nederland 30 maart 1990 Datum eerste toelating 30 maart 1990 Datum aanvang tenaamstelling 1 april 2006 Vervaldatum APK 24 april 2007
I love airride. Last edited by Sander : 05-10-2006 at 12:39. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() sander: prijs en waar?
de witte is toch aardig aan de prijs met 700 euro. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() thanx
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zat zelf te denken aan een vraagprijs van 250 euro. Auto staat in Castricum in de buurt van Alkmaar.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nog wel 2 staan een witte en een grijze zijn wel afgemeld bij de Rdw en hebben dus geen kentekens meer en lopen ook niet!
Ze zijn van 1986 en 1988 intresse? Misschien worden ze Zaterdag wel opgehaald !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien zou je er een fototje van kunnen plaatsen? En als je dan toch bezig bent.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ze Zaterdag niet verkocht zijn komt er wel een foto deze auto's staan buiten en niet in de stalling! Wel met de telefoon dus ik zal even eerst een kabeltje moeten hebben
|
||||
|
||||
![]() Vooral stug blijven volhouden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
?