![]() |
|
||||
|
||||
![]() verschillende reacties dus,het is maar hoe leuk je het jezelf maakt daar toch?
|
||||
|
||||
![]() ik heb mij best vermaakt van 08u00 tot 19u00
![]() Dat er dingen anders kunnen volgend jaar okee, ik ben zelf ook niet blind. Catering kan inderdaad beter, daar is na afloop al over gesproken. Voor mijzelf was vooral het stof/zand op het parkeerterrein storend. Ook hier moeten we iets mee doen. Maar een meeting neerzetten waarbij iedereen juicht is een utopie. Het iedereen naar de zin maken gaat dus niet. Maar troost je ook ´´Baarlo´´ was de eerste keer niet zoals de laatste. Feit is wel dat ´´The GTI Open´´ eindelijk weer eens een meeting was waarbij gesprint kon worden, dat het grotendeels de Duitsers waren die aan de sprint verschenen zegt wel iets over de Hollanders. De totale opkomst was in ieder geval groter dan verwacht. Om nou maar gelijk te schreeuwen dat het k$t meeting was, gaat wel erg ver. We hebben nu eenmaal als GTI Club Holland te maken met een stukje erfenis cq verwachtingspatroon. Als je daar niet aan voldoet, om wat voor reden dan ook, wordt je kennelijk afgeschoten. Jammer, aan de organisatie zal het niet liggen. Kortom op naar volgend jaar en heb je serieuze opmerkingen stuur dan ff een pb. Last edited by RK-GTI : 28-09-2006 at 21:40. |
|
|||
|
|||
![]() Hier wat fotos van de meeting.
Komen van een duitse site, zie link. ![]() http://www.vwhome.de/treffen/2006/gtiopen/001/view.htm