#21
|
||||
|
||||
Op verzoek van topicstarter wordt hier niet getikt
__________________
Quote:
Last edited by Stijn : 28-09-2006 at 10:24. |
#22
|
|||
|
|||
Waar zit de hoofdsproeier? Ben inwendig enkel bekend met SU carbs uit minis.
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vond "een flinke tik" in combinatie met een carburateur wat gewaagd. Zelf zou ik wat voorzichtiger zijn met zo'n ding en hem ff uit elkaar halen. Als je te hard tikt, of op de verkeerde plek loop je de kans dat je hem beschadigd. Ik zou er in iedergeval wat voorzichtiger mee zijn.
__________________
Currently starring in my fleet: T2 (10x), KG 34 (1x), 82er Passat (1x), 90er Polo (2x). '...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...' |
#24
|
|||
|
|||
Voorzichtig hameren of niet....mijn t2 loopt weer, en hoe! Echt een fantastisch motortje ligt erin . Dus morgen naar de keuring, die update komt hier morgen te staan.
Ok het volgende was het probleem. De stopper op mijn oude carb had ik vervangen met die uit de officiele revisie set. Maar toch liep mijn carb over. Toen ik de carb, die ik van Pascal heb gekregen (nogmaals bedankt!), openmaakte en hem vergeleek met de mijne zag ik plots het probleem. De stopper die die bij de revisieset was geleverd was veel korter dan de stopper in Pascal zijn carb. Hierdoor kon de vlotter de stopper niet dichtduwen. Na de stopper op mijn gereviseerde carb te hebben verwisseld liep mijn bus helemaal te gek. Ik had de stopper van mijn gereviseerde carb wel getest door even te blazen op de benzine entree en de stopper omhoog te duwen, dit werkte prima, alleen was de stopper te kort om door de vlotter omhoog geduwd te worden. Bedankt voor al jullie advies en vooral Pascal voor zijn carb. Wel sneu dat die revisieset niet correct is. |
#25
|
||||
|
||||
Op verzoek van topicstarter wordt hier niet getikt
__________________
Quote:
Last edited by Stijn : 28-09-2006 at 10:24. |
#26
|
|||
|
|||
Start anders even een toppic waar en hoe hard je moet tikken
|
#27
|
||||
|
||||
Gedaan!
En al mijn comments verwijderd, ik zal me voortaan 3x bedenken voordat ik zulke totaal belachelijke uitspraken doe. Succes met je bus. PS: de hoofdsproeier staat normaal gesproken op het gazon, ik heb er toch zoveel verstand van.
__________________
Quote:
Last edited by Stijn : 28-09-2006 at 10:33. |
#28
|
||||
|
||||
Goed man!!
Fijn dat je er nu zo uitgekomen bent. Komt je boessie maar een keer showen, waar blijven die foto's in dit topic trouwens??
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#29
|
|||
|
|||
He hallo,
Maakt nier uit hoor van dat getik elke hulp is welkom...wel origineel zon tik toppic. Zal morgen is wat fotoojes maken voor mijn gallery en avater. Verder alles ff voorgecheckt voor apk en ga er nu heen, wish me luck. |
#30
|
|||
|
|||
Hallo, bus is helaas afgekeurd, maar wel op maar 1 remslangetje, rest was prima. Dus ff zondag die slangetjes eraan jetsen en gaan. Heb er zin an.
|
#31
|
||||
|
||||
Quote:
Shit he! Konden ze die niet gelijk ff vervangen?!?! (ik zeg er meestal bij dat ze reparaties tot bijvoorbeeld €100 euro onder vragen mogen uitvoeren......beetje laat als tip maarja)
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#32
|
|||
|
|||
Nee vind het wel relazxt om zelf te doen, en goedkoper. Maandag herkeuren dus.
|
#33
|
||||
|
||||
Fijn voor je, goed dat ie weer lekker loopt.
Zoiets valt je ook meestal pas op als je de verschillen naast elkaar ziet. Maarruh, nog steeds geen fotootjes.... |
#34
|
|||
|
|||
Jaja fotos komen, zit in de eerste weken van mijn studie dus errug druk overdag. Maar zal mijn best doen.
Adios |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
Niet doehoen!! Zo krijg je gegarandeerd kleine reparaties tot een maximum van rond de 100 euro, Laat ze gewoon bellen als er reparaties zijn, kan je direct beslissen of je wil laten repareren, of dat je 't zelf doet.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#36
|
|||
|
|||
Ik als student doe alles zelf, aangezien ik het vet onde vind om arbeidsloon te betalen terwijl je het ook zelf kan, ook al doe je er 2 keer zo lang over.
|
#37
|
||||
|
||||
Quote:
Als ex-student doe ik alles nog steeds zelf. Dan weet je ten minste hoe iets gerepareerd wordt (goed of niet goed :rolleyes. In de doorsnee automonteur heb ik helaas niet zo veel vertrouwen, terwijl je wel dik voor een reparatie moet betalen. Oh ja, en je leert ook nog eens wat van dat zelf sleutelen.
__________________
Currently starring in my fleet: T2 (10x), KG 34 (1x), 82er Passat (1x), 90er Polo (2x). '...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...' |
#38
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens! |
#39
|
||||
|
||||
Applausje voor ons zelf dan maar?
|
#40
|
||||
|
||||
|