![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Even Voorstellen en een kort verslag over de Passat van mij! November 2004 ![]() Dit is heb dus toen ik hem kocht, Een paar minpuntjes krasjes en roest! ![]() ![]() De veranderingen: Opties. Om te beginnen maar de logo`s matzwart gemaakt en de auto flink gepoetst! Verlagen. Omdat hij aardig hoog stond maar opzoek gegaan naar andere veren, kwam er achter dat de veren van een golf 2 ook zou moeten passen, achter paste goed maar van de voorkant paste dus niet dit bleek aan de grotere verlagingsveer te liggen! ![]() Dit is dus echt te hoog! ![]() De veerschotel bleek te klein, ![]() Dat heb ik maar opgelost met een veerschotel van een ander VW! ![]() Gat iets groter geboord, ![]() Achterkant was wel het makkelijk, maar hier moest ik wel alle kappen los halen. ![]() Het uiteindelijke resultaat. ![]() Voor wou ik nog diepere veerschotels opzetten. Spoiler. Vond de orginele spoiler wel mooi maar ik wilde wat anders, ik ging voor de mad-look. ![]() Op marktplaats een spoiler gevonden voor weinig, achteraf spijt, want wat zag dat ding eruit! ![]() Na het opknappen van de spoiler! ![]() Is wel een beter gezicht, maar dat ik mijn mening! en gelijk even de knipperlichten laten mee branden. Roest. Ook een aantal roestplekjes moesten weg gewerkt worden, en omdat ik toch bezig was geweest met de spoiler kon ik dit ook nog wel even doen. Met als resultaat dat dat ook weer netjes is geworden. ![]() ![]() Mistlampjes. Ik miste toch wat in de bumper, en om het een beetje meer luxe te geven heb ik er mistlampen ingezet, vreemde is dat alle voorbereidingen er al zaten, gaten in de bumper gemaakt, lampen gemonteerd, stekker erin en klaar! ![]() Mistlampjes gekocht van Galton. ![]() En werkt perfect! Velgen. Ik was ook wel toe aan andere velgen, na enig zoek werk toch gevonden wat ik mooi vond! Deze wou ik gaan polijsten, dus na aanschaf van alle benodigdheden, aan de slag! ![]() 15” Borbets met mooie diepe rand 7J. ![]() Deze waren niet de mooiste meer! ![]() Maar na flink wat schuren kwam er uiteindelijk toch een mooi velgenrand. ![]() Vooral in de zon is het bling bling! ![]() Het hart heb ik mat antraciet gespoten. ![]() Tot dit resultaat! ![]() Banden erom en gemonteerd! ![]() Naafplaatjes met VW logo gehaald bij de dealer om het geheel af te maken. Uitlaat. Omdat mij uitlaat lek was, en deze al een aantal keren gerepareerd te hebben toch maar besloten om een nieuwe te kopen, een mooie rvs uitlaat met een ovaal eindstuk! ![]() En een mooi geluidje, de tussendemper vervangen door een vervanger, en het geluid was nog beter! Audio. Omdat ik net als velen ook wel hou van een beetje muziek in de auto voldeden de standaard boxen toch ook niet aan mijn eisen. De radio die ik heb ben ik nog wel tevreden over maar de boxen! Eerst maar begonnen met in alle deuren boxen te monteren van kenwood met 220 watt, en deze gemonteerd op twee oude osio versterker die ik nog in de schuur had liggen. Maar ik wilde het geluid toch iets zuiverder hebben dus maar een versterker van JBL gekocht en aangesloten. ![]() De JBL GTO 4000. ![]() Om ook meer bass te krijgen een subwoofer gekocht, de JBL powerwoofer p1220e. ![]() Tevens een condensator gekocht. Inbouw. Ben nu bezig met de inbouw, de vorderingen zullen hier ook weer getoond worden. Hier alvast het begin. De bedoeling is om sub en amp in de zijkant te bouwen om zo de laadruimte vrij te houden voor de hond en andere zaken. ![]() Een kartonnen mal gemaakt waar de sub moet komen. ![]() De Amp en Condesator komen aan de linker kant. ![]() De mal afgetekend op het hout van 18 mm dik, ![]() En de vorm is klaar, nu het gat nog, ![]() Het gat voor de sub afgetekend, en uitgezaagd, ![]() Een plaatje van 4 mm komt er nog overheen, deze ga ik stofferen met skai om alles netjes af te werken, ![]() Het resultaat tot nu toe. ![]() Voor de amp en condensator geld het zelfde, aftekenen en zagen. ![]() Condensator pas gemaakt, deze steekt er voor de helft uit, de draden komen aan de achterkant. ![]() De versterker op de juiste plek, ![]() En weer een plaatje van 4mm erover voor de afwerking, ![]() En de binnenkant van de 4 mm plaatjes in de zwarte verf gezet. Maar dit ligt even stil, hier ga ik later weer mee aan de slag! ------------------------------------------------------------------------------------------------- Schroefset Monteren: Vrijdag 26 Mei kreeg ik het om 12:20 binnen, daarvoor was het nog droog weer, en toen begon het te regenen ![]() Maar alle moed verzameld en aan de slag, er zaten flinke buien tussen trouwens. Maar ik heb ze eronder! Hier de foto`s! De schroefset ![]() Achter is ook lekker handig, eerst moeten alle kappen binnen los! ![]() Oude veren en dempers verwijderd! ![]() ![]() ![]() ![]() Nog een paar foto`s ![]() ![]() ![]() ![]() Hij kan nog 40mm lager :mrgreen: Maar eerst even zo proberen en kijken of ik problemen krijg met die kl*te drempels! Setje is lekker stug en snijd lekker door de bochten :thumleft: Nog even een paar stikkers gehaald bij Sanspeed, het dak gestoffeerd! En zo stond hij erbij op de VWforum meeting. ![]() ![]() ![]() ` Later meer!!!! Groet,
Pascal KEEP IT ORGINAL, PAINT IT FLAT AND SLAM IT ON THE FLOOR! Last edited by Pascal_Passat : 24-09-2007 at 08:07. Reason: update 24-09-2007 |
|
|||
|
|||
![]() knappe wagen pascal
de verbouwingen aan de wagen zijn prima gedaan hij ligt ook lekker plat de ice zal ook wel dit in orde komen wel pic's posten he suc6 nog grtz |
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen zo. Was het niet wat geweest om deze grill:
![]() Het middenstuk ervan dicht te zetten. Dan had je alleen booskijkers. Denk dat, dat wel mooi zal staan. Wieltjes zien er mooi uit. Had zelf denk ik alleen de zijkant van de spaken zwart gespoten en de rest blank/zilver gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() triest mar waar.. bij deze types passat komt de koeling orgineel door het vw logo.. zit zelfs een constructie achter het vw logo.. en ik heb van verscheidende gehoord die hem dicht hadden dat ze koelingsproblemen hadden..
|
||||
|
||||
![]() Hij koelt zowiezo erg slecht dit type Passat .
Ben geen kippegaas fan maar dit is eigenlijk wel noodzakelijk . De rijwind die onderlangs komt werkt alleen als je op de grote weg tuft . Leuke Passat |
|
||||
|
||||
![]() THX voor de reacties
![]() Ik heb nu de orginele grill er weer op ( lekker old school) maar kwa koeling heb ik nooit problemen gehad! Denk dat ik het hart van de velgen straks ook beige maak, past weer mooi bij het dak! Het logo gat transporteerd alleen lucht naar de luchtfilterbak meer niet! Boven de onderlip haal je je koeling weg! Groet,
Pascal KEEP IT ORGINAL, PAINT IT FLAT AND SLAM IT ON THE FLOOR! Last edited by Pascal_Passat : 19-12-2006 at 11:36. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit, vooral dak gestofeerd is wel lekker "'orgineel"'
weer een aparte VW in Almeloooo |
|
||||
|
||||
![]() Kan mij voorstellen dat je er problemen mee kunt krijgen. Tis maar erg weinig ruimte ook.
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom mooie passat hebje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal is tijd worden dat je ook hier je gezicht laat zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nogmaals voor de "kenners"onder ons ,de koeling van de motor komt dus NIET door het embleem ,maar door het rooster onder in de bumper! (zoals al verteld door pascal) Ik rij zelf al een dik jaar met de embleemloze grille ,en heb geen enkel koelprobleem ondervonden! En dan rij ik ook nog met een vr6 motor....... ![]() Maar nu weer even ontopic! Lijkt goed pascal ,met de schroefset ! Ik heb je auto wel zien staan op de forummeeting ,maar heb jou niet gezien ! O ja,ik was dan ook in de witte jetta! ![]() Volgende keer kom ik wel in de passat ![]() Maar ga zo door ,ben ook benieuwd naar de audio! Hou ons op de hoogte!
|
||||
|
||||
![]() Hey man, deze wijzigingen had ik nog niet eens gezien, en dan doel ik op het dak en het ori-front er weer in. Staat hem zeer goed, dat dak!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je maar niet zoveel knoeien aan de auto`s, kun je vaker online ![]() @jettaracing Heb je auto zien staan en die zag er goed uit, ook de audio van je in de trunk ![]() @Redfink Hoever ben jij met je plannen??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat hout en goud worden, vind rood met goud wel super staan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ha oke dan!
Wanneer is de volgende meeting??
|
||||
|
||||
![]() Hey Pascal,
zeer nette passat man! Mooi laag, en een mooie combinatie met die wielen zo! Erg stoer... @ Iedereen: Alleen nog een vraagje over de koeling...Heb dus ook dit type, en heb dus ook het verhaal gehoord van koelingsproblemen, en heb ook een VR6...Was van plan niks aan het front te doen (schaam me niet om vw te rijden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[QUOTE=jettaracing]Nogmaals voor de "kenners"onder ons ,de koeling van de motor komt dus NIET door het embleem ,maar door het rooster onder in de bumper! (zoals al verteld door pascal) Ik rij zelf al een dik jaar met de embleemloze grille ,en heb geen enkel koelprobleem ondervonden! En dan rij ik ook nog met een vr6 motor....... ![]() zoals ik al zei ,rij er al een jaar mee ,en heb geen enkel koelingsprobleem! ook niet met een buitentemperatuur van 30+ en stadsverkeer! @ pascal ,bedankt voor je compliment over de audio! ![]()
|
||||
|
||||
![]() He he een update:
Spiegels Vandaag de adapters met de spiegels gemonteerd! Oordeel zelf: Van een oude computerkast heb ik de adapters gemaakt, opmeten, aftekenen en zagen. ![]() Dat is 1, nu de andere nog. ![]() Even passen of de gaten goed zitten voor de spiegel. ![]() Aan de achterkant de plaats van de gaten van de bestaande spiegel aftekenen. ![]() Moeren aan de achterkant gelast omdeze aan de auto te kunnen bevestigen. ![]() Zat er eerst ook nog aan te denken om ze te verchromen. ![]() Toch maar in de grondverf :mrgreen: ![]() De adapters toch maar mat zwart gemaakt. ![]() En gemonteerd. ![]() En nog een extratje, moon stikkertje! ![]() Later weer meer!
|
||||
|
||||
![]() Dat heb je erg leuk opgelost! En 't staat hem erg leuk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat voor een veer heb je voor nu gebruikt?? Hij is niet zomaar anders, heeft met name met het gewicht van de auto te maken. Dus als je nu ineens een veer van een heel andere auto gaat gebruiken...................??? Lijkt me niet echt verstandig