![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er erg strak uit hoor dat spuitwerk! maar ik zou inderdaad ook voor de optie in 1 keer alles goed gaan! Maar veel succes met de opbouw.
|
|
||||
|
||||
![]() meer meer ik wil meer!!!!
Vind het nu al super zo met dat interieur!!! Vooral doorgaan!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() superauto man, echt, dat kleur& interieur is superrr
|
|
|||
|
|||
![]() Thnx mannen!
Even een kleine bestelling geplaatst bij Volkswarenhaus; Sierlijsten Sierlijsten onder Sierlijst klemmetjes Chroomkader voorruit Chroomkader achterruit VW embleem koffer GL embleem koffer Stootlijst voorbumper Bumperhoeken Chrome achterbumper Sierlijst koffer VW teken grille Stootlijst achterbumper ![]() ![]() Achterbumper is in princiepe nog wel goed maar er zit een deukje in, dusja dan toch maar een nieuwe he. Deze is overigens te koop. Voorbumper is gelukkig nog goed in orde. Ook heb ik nog 4 bumperhoeken te koop, in goede staat en 1tje met een klein scheurtje in. Dat is et voor nu, update zal nog wel volgen. Grtz! |
|
|||
|
|||
![]() Mooi Mooi al dat chrome.
Maar bedoel je de zwarte stoot strippen die op je bumper komt, sorry die zijn geen kl*ten waard. Die zijn veel te hard ( glasvezel GFK ) Op je MK1 zitten toch originele, die kun je er veel beter terug op zetten. Maar het schiet al aardig op met de MK1, super mooi. ![]() Greetz Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad en mooie combinatie en het is zelf ook al een mooie auto vooral die kleur
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die chromen onderdelen staan de auto goed past vooral ook heel goed bij de kleur
Ik zou de auto gewoon origineel laten verders niks aan doen zelf geen Oldskool
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er komen hoogst waarschijnlijk bbs rm's onder. En verlagen ga ik toch wel doen. Voor de rest wordt er niks gewijzigd aan de wagen. Grtz! |
|
||||
|
||||
![]() waaaauw zoo'n knus en gezellig interieur
![]() zou ik ook wel willen... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je kan altijd langskomen om erin te zitten hoor ![]() Grtz! |
|
||||
|
||||
![]() komje naar vfmeet 2007?
![]() is echt mooi, is die achterzetel nieuw overtrokken? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke ! BBS zijn ook mooi velgen heb ik zelf ook !
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag nog wat bezig geweest. Dakhemel vastlijmen en rechtsvoor het deurpaneel en dergelijke weer terug gemonteerd. Nieuwe achterbumper ben ik momenteel eens goed aan uni-pollen. De nieuwe stootlijsten die ook van bij volkswarenhaus komen zijn maar bagger, er zitten in ieder geval genoeg vlekken en krasjes op, en daar betaal je dan maar liefst 110 euro voor. Even kijken of ik er nog wat van gemaakt krijg anders krijgt dhr. volkswarenhaus ze fijn terug. Een dezer dagen worden de voor en achterruit er terug ingezet. En daarna voorzien van nieuwe chromen strips. Daarna is het nog een kwestie van; -monteren voor en achterbumper. -voorstoelen erin zetten -spiegel,handvaten.zonnekleppen e.d. monteren -linkerdeurpaneel e.d. erop zetten -spiegels monteren (voorlopig de originele zwart dunne plastieke) -ruitenwissers monteren -typeplaatjes erop zetten (wat nog een uitdaging is gezien de gaten in de kofferdeksel veel groter zijn dan de bevestigingspunten aan de achterzijde van de emblemen) = lijmen??? -wielkasten tectyleren Daarna kan ie eindelijk naar de invoerkeuring bij de rdw. Grtz! |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey, Haha ja even kijken of ik dat wel red ![]() En die achterbank is nooit overnieuw gedaan, is nog gans original. Grtz! |
|
||||
|
||||
![]() Man dat ziet er echt goed uit, ik neem aan dat dit de originele kleur was. Heb je daar een kleurcode van!?
Voor die emblemen op de achterklep, je moet van die hulsjes halen die steek je dan in die gaten en dan kun je zo de emblemen erop klemmen. Klein beetje lemmen zou ik ook doen voor de zekerheid. Beetje zoals pluggen in de muur voor schroeven idee. Dus ff naar de dealer. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thnx! weet ik ook weer hoe dat werkt ![]() Ivm de kleur, ja die is origineel, bahamablau. Kleurcode moet ik even kijken morgen, staat op de sticker. Grtz! |
|
|||
|
|||
![]() Weet er iemand toevallig waar ik zoeen zwart plastic kapje kan krijgen dat over de klink wordt gezet? Ik mis er 1, kan em niet meer vinden
![]() |