![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
begrijp je niet waarom je zegt vooral gas ? gas is in orde de kap niet zo te zien die zou nieuw moeten niet dadelijk maar toch ! greetz |
|
||||
|
||||
![]() hij bedoelt alleen maar dat met auto´s met `n LPG-installatie normaal gesproken veel wordt gereden, deze auto zal dus waarschijnlijk al flink wat kilometers achter zich hebben gelaten.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zie nu pas dat de motorruimte een andere kleur heeft.
![]() Dat de cabrio een andere kleur kan ook zijn dat de vorige eigenaar de orginele kleur niet mooi vond en in een andere kleur heeft gespoten. Het front van een cabrio is gevoelig voor steenslag. Misschien daarom in een andere kleur gespoten. Er zit een lederen interieur in. Misschien dat de vorige eigenaar het orginele stoffen interieur niet mooi vond. Wat is de kilometerstand? Een nieuw kapje gaat je ook minimaal 600 euro kosten. 3000 is een normale prijs voor een 93-er in deze periode van het jaar.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 11-06-2006 at 12:37. |
|
|||
|
|||
![]() oke das meestal wel het geval dus zal deze maar uit mijn hooft zetten
![]() ![]() zal best voor een andere cabrio kijken waar ik wel zeker van ben dat er geen kosten aan komen deze zomer toch zou anders niet goed uitkomen ![]() weet iemand een mooie cabrio staan die zijn geld wel waard is moet geen lpg inzitten (mag) prijs max 3000€ minder mag ook natuurlijk hou er wel rekening mee dat ik belg ben limburg nl is geen prob zolang het niet te ver rijden is en liefst eentje met leder ![]() greetz |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens (regelmatig) of misschien hier http://www.golf1-ig.de/market/index.php?rubric=1 iets tussenstaat.
|
|
|||
|
|||
![]() 130.000km
thx rene zal het in het oog houden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je moet er wel effe voor naar Frankfurt am Main rijden.....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() tja als het ne goede is heb ik het er wel voor over
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb je een pm teruggestuurd.