![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb een golf uit 1983. Ik had er een blauw-wit interieur in maar nu niet meer. Ik heb namelijk een bruin interieur van een golf 1 uit 1977 gekocht. Ontzettend mooi interieur alleen ontbreken de gordelhouders (waar je je gordels in vast klikt). Bij mijn oude interieur zaten deze naast mijn stoelen en was het aan een van de poten bevestigd welke in de rail vallen. Voor de stoelen van 1977 is die bevestiging aan de poten verdwenen en ik heb geen idee hoe dat ooit heeft gezeten. Ik kan ook niet ontdekken dat er ooit een gordelhouder heeft gezeten. Wie heeft er informatie voor mij? evt een foto? Ik kan nu al 4 weken niet rijden ![]() Alvast bedankt voor alle info! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De gordelhouders zoals jij ze beschrijft zitten bij mij (1979-er golf 1) apart. Het is een metalen gebogen strip (aan de bovenkant die gordelhouder) die met een bout in de rail waar de stoel overheen schuift bevestigd zit. Kep er geen foto van, maar die kan ik misschien wel maken, zal ff kijken. Volgens mij hadden ze dus los bij dat 77-er interieur moeten zitten. Ben |
|
|||
|
|||
![]() tot modeljaar78 zat het niet aan de stoel maar een de middentunnel
dus vast met een bout |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Like so? ![]() Je bedoeld de beugel no.10?
|
||||
|
||||
![]() Ah bedankt voor de reacties. Ah kijk vandaar dat ik geen bevestiging op de stoel kon vinden. Ik heb idd die gordelhouders te koop zien staan maar hetgeen dat je erin stopt is anders. Dat metalen deel. Ik heb ondertussen zo'n "normale" gordelhouder geregeld en deze vastgemaakt aan een poot van de stoel. Gewoon een klein gaatje in het pootje. Daarmee zit het wel goed vast maar tis natuurlijk niet perfect.
Ps idd no 10. had ik ook al op marktplaats zien staan. Last edited by vw-maarten : 05-06-2006 at 16:49. |