![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super Auto!!!!
geweldig dat je alles zo origineel laat, ook al is het dan geen echt gti.... maar das alleen op papier.. respect hor super auto STEFAN
|
|||
|
|||
![]() Leuk project,
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi projectje, alleen doe t voor ons....
haal die booskijker eraf ![]() doe t en maak dan eens foto's en post die, t zal de auto echt veeeel mooier maken.. dan lijkt t net een echte GTI, nu wordt dat echt verpest door dat stukje plastic...
|
||||
|
||||
![]() Haal aub svp die booskijkert dr gauw vanaf
maar ja.....dat moet je zelf weten hopelijk geen sjeiss bij de keuring En blijf ons verwennen met posts he |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi bakkie man! Nu die zo goed als af is!
|
|
||||
|
||||
![]() Danku voor alle reacties
![]() ![]() Dynamo is alweer klaar. De verbinding tussen spoel en diodeplaat was los gegaan. Me eigen domme fout ![]() ![]() Vrijdag is er weer een update, dan zul je wel merken of ie goed of niet goed gekeurd is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De golf is goedgekeurd!!!
![]() Ben vrijdag voor de keuring geweest, maar toen is hij afgekeurd ![]() Op de punten: -Remslangetje btje gedraaid achter. -Door wiellagerspeling tikte het achterwiel. -Gordel was kwartslag verdraaid. -Verstralers mogen alleen branden bij grootlicht (waren voorheen namelijk mistlampen). Gister en vandaag de puntjes even op de i gezet, en toen weer voor de keuring geweest. En toen hebben ze hem voor me afgemeld. ![]() Hij is er weer een jaar klaar voor! |
|
||||
|
||||
![]() beter! deze week ff stukkie blazen dan?
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd, rij-ze!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Best kerel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk man nu nog ff dat papiertje ophalen en je kunt lekker in je gti cruisen
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de APK
![]() Binnenkort maar eens meeten met de Golfjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is eindelijk door de APK jah
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Doortrekken in z'n E
![]() ![]() Al enig idee over de hoeveelheid pk's? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uhm miss dat ik em nog op de bank krijg voor de zomervakantie. En anders wordt het volgend schooljaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() veel rijplezier met je nieuwe APK
|
|
||||
|
||||
![]() Maar ff weer een update
![]() MFA ombouwproject loopt redelijk goed ![]() Heb al: Tellerset Hendel Buitentemp.sensor En olietemp Onderweg zijn kabelboom voor interieur en verlichting voor MFA ![]() Vandaag kwamen mijn nieuwe goud vergulde (zo duur) sproeiers binnen voor de carburateurs. Sproeierbezetting was: Hoofd: 140 Lucht: 180 Stationair: 50 Nu is het: Hoofd: 140 Lucht: 165 Stationair: 60 En dat merk je wel ![]() Wat nog op het planbord staat: *Zijruitrubbers schoonmaken *Mfa werkend zien te krijgen *Naafdopjes regelen *Rijbewijs halen ![]() Toekomstplannen: *De geflowde kop monteren met snelle nokkert. *Rest schiet me wel keer te binnen..... ![]() En nog een fototje voor de Tupperware Haters ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi jeroen! echt mooi!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik scharrel binnenkort ff twee nieuwe zijlijstjes op voor de grille ![]() Afwisseling wordt et ![]() |