![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn golfje. zal niet meer zo rijden in 2006. Tenminste...niet in deze look ![]()
|
||||
|
||||
![]() @lompeboer die is ook wel laag en die golf van mmgolfnut1 die lust het asfalt ook wel zo te zien
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze mogen we ook niet vergeten!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2-low jetta:
Wat voor maat velgen liggen eronder en hoeveel is hij naar onder gezet? lopen de velgen niet tegen de plastic wielranden, dit heb ik nu al bij 16inch en 8cm verlaging (wielranden zijn al bewerkt) |
|
|||
|
|||
![]() Die grijze g60 was idd vanmij heb hem helaas verkocht met veel spijt
zo lag ie in wsee 2005 en gewoon zo naar daar gereden. dit is de nieuwe daily ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie g60! enne...waarom zit er een wit balkje voor die jongen?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() toevallig een verkeersbord dat er stond
|
||||
|
||||
![]() sow die golf 1 is superrrrrrrrrrrrrrr
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is het wel bekende bordje dat mensen op t verkeerde(landen)been zette.
Deze is gemaakt tijdens m&g van golfmk.be ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staan die voorwielen nou in een gootje??
|
||||
|
||||
![]() zo te zien aan de linkerkant op de foto wel ja
|
|
||||
|
||||
![]() hoe lager hoe beter, mijn ouders verklaren me altijd voor gek als ik de auto ga verlagen, hahahah
|
||||
|
||||
![]() @ j.l. Tuning je ouders hoeven er toch niet in te rijden, krijg ook wel eens van die opmerkingen ze weten gewoon niet wat mooi is hehehe
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ach ja bij mij zeikte iedereen me af... Maar uiteindelijk wel helpen als ik de auto ging verlagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das waar, maar als ze dan bij me in zaten ofzo, en we moesten een drempel over en dan schaafde ie iets, dan zeiden ze van maak dat ding dan niet zo laag, tja ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze moeten die drempels gewoon niet zo HOOG maken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar dan nog is ie laag hoor kijk maar naar dees ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die op de VF meeting was zeker laag... heb ooit eens een poging gedaan met 6,5x15 Et38 maar dat werkt niet zo
![]() http://www.angelfire.com/ri2/fotoalbum3/dennis9.jpg (ff nieuw venster openen en dan de url erin plakken ![]()
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 05-04-2006 at 18:56. |