![]() |
|
View Poll Results: hoe ben je hier terecht gekomen | |||
via een link |
![]() ![]() ![]() |
98 | 17.31% |
via een flyer |
![]() ![]() ![]() |
2 | 0.35% |
via een sticker |
![]() ![]() ![]() |
9 | 1.59% |
mond tot mond |
![]() ![]() ![]() |
209 | 36.93% |
via het logo op een foto |
![]() ![]() ![]() |
8 | 1.41% |
![]() ![]() ![]() |
86 | 15.19% | |
anders... |
![]() ![]() ![]() |
153 | 27.03% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0.18% | |
Voters: 566. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() anders.... namelijk dat VWforum nu al paar dagen plat ligt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben ier terecht gekomen doordat op het vwforum veel goeds over dit forum verteld werd.. en bevalt meprima hiero
|
|
|||
|
|||
![]() Het plaatselijke clubje VW-gekken hield het voor gezien de meeste kregen andere "belangrijkere" dingen te doen. (wat is er nu eigenlijk belangrijker dan een VW
![]() Op een gegeven moment zo links en rechts aan het zoeken geweest en zo op dit forum terecht gekomen (in 2004). Alleen vrijwel direct na aanmelding ging m'n compu naar z'n grootje en was ik dus alles wat er op stond kwijt. Na verloop van tijd gewoon domweg vergeten. En nu dankzij de mailing over de a.s. volksforum-meeting weer terug gekomen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij gebrek aan beter(vwforum)
|
|
||||
|
||||
![]() Sinds t 1e vwforum er mee op hield ben ik hier al aanwezig!
Maar ben op beide forums aktief,zowel op t volksforum als op t vwforum (tenminste als dat t weer doet) Zijn beide goede forums ,met elk een eigen sfeer en forumbezoekers! |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben een zwerver
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is van mij allemaal voorig jaar gebeurt, ik had al een lichte liefde voor men golfje 1, en deze is in die tijd stukgegaan, hebk dan gestald en beginnen googlen naar een forum van vw,golf 1. Bleek dat dit forum er meest over staan had, ingeschreven en klaar, en tot vandaag zitk nog steeds dagelijks rond te neuzen hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik moest eff weten hoe ik mijn distriebutieriem moest vervangen.
Eff surfen kwam ik bij deze vw gekken tercht. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Naja je ben jong en helemaal leep van auto's. Je vader doet de Camry V6 met versleten kleppen weg (door de LPG) en koopt een A6. Tja en mijn prettig gestoorde neef en oom rijden VW, me pa nu ook. dus helemaal gek van duitsers. Dus je slingert de pc aan, google aan en voert in volkswagen+forum. Kom ik uiteindelijk op vwforum.nl terecht en ook hier.
Merkte dat er op vwforum.nl meer "geouwehoert" werd dus daar maar aangemeld op het moment dat ik aan het rijlessen was. Tijdens het lessen hoorde ik dat mijn neef de GTI weg wilde doen. Dus heb het zo kunnen regelen dat ik die kon overnemen van hem. Toen ging door een paar hackers (van ik meen turkse afkomst die hackten voor hun geloof...) VWForum.nl plat. Kreeg ongelovelijke ontwenningsverschijnselen. Aangezien ik hier altijd al rondkeek hier dan maar aangemeld. Ik had dat eerst niet gedaan -> 1 forum kost veel tijd, 2 fora kost nog meer tijd. Dus tja das wel gevaarlijk. Maar eens zien hoe dat gaat als VWForum.nl weer werkt binnenkort... En over sfeer e.d. die maak je zelf. Wil je serieus, moet je zelf serieus zijn en niet gelijk ergens anders heen gaan. Tenminste dat vind ik... |
|
||||
|
||||
![]() gegoogled op "golf1" "scorpion edition"
|
|
||||
|
||||
![]() Kreeg de tip van een andere klant/bezoeker bij een bezoekje aan autoshoptwello.
Was dus een goeie tip ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waar kan je je lidnummer zie dan? maar ik denk dat ik net in die lijst thuis hoor ![]() ik zat er net als een heel stel hier vanaf dec 2003 toen het oude vwforum eruit ging en vwscene uit de grond werd gestampt. sinds vwforum toen weer terug kwam zat ik op beide fora, nu dus tijdelijk weer alleen hier ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
me idem, alleen meestal wat meer op vwforum dan hier. grtz |
|
||||
|
||||
![]() Via VWJopie
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() via een collega,omdat ik een mk1 heb zij hij dat dit een leuk forum voor mij was
|
|
||||
|
||||
![]() Ghehe, VW-forum ontvlucht vanwege het hoge "petjes" en "alleen een originele hollander GTI is de moeite waard" volk..
|
||||
|
||||
![]() mn broer is ook een freak :p haha
|
|
||||
|
||||
![]() Gehoord op retro mania, en toen had ik me zelf naar een tijdje ook aangemeld.
|
|
||||
|
||||
![]() Via google
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik geloof uit pure verveling en omdat ik op dat monment echt niks te doen had.
![]() nee hoor, via via. Gr Sebas |