![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat zou ik even uit moeten zoeken pieter.
Ben ff vergeten de foto te posten, doe ik morgen ofzo
|
||||
|
||||
![]() best veel onderdelen, maar waarom heb je een grote en een kleine sproeier nodig? of is dat voor dubbele lampen voor?
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt ze niet allebei nodig, er zijn 2 verschillende sproeiers, een grote en een kleine versie.
Zal eens kijken of ik kan vinden waarom
|
||||
|
||||
![]() is t niet verschil voor dikke en dunne bumpers?
en staan er veel op de sloop met zulke dingen er in? ik rij nl nogal veel op smerige polderweggetjes enzo, toch makelijk als je wat licht hebt.. |
|
||||
|
||||
![]() morgen weet ik meer, beloofd
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() is de grote voor de dikke bumpers . ![]() is de kleine voor de dunne bumpers. suc6 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus toch ook voor dunne bumpers... Ik heb wel eens een GTI met dikke bumpers gezien met die sproeiers erop, die was dus bekend. Maar goed, zoals ik zeg, ik heb het nog maar 1 keer gezien op een Golf, dus veel rijden er (hier) niet mee rondt vrees ik...
|
||||
|
||||
![]() wel erg gaaf trouwens, hebbuh!!
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt idd gelijk DalO heb het even nagekeken.
|
||||
|
||||
![]() I know Marco hehe, heb de ''dikke'' vorige week besteld bij iemand die bij de Vag werkt. Hopelijk hadden jullie wat aan de plaatjes
|
|
||||
|
||||
![]() zou je zoiets niet zelf kunnen maken met een appart schakellaartje en een extra pompje en een paar ruitensproeiers van de sloop? of geven die niet genoeg druk?
|
|
||||
|
||||
![]() je moet in elk geval het pompje hebben wat erbij hoort, die levert namelijk meer druk, het pisstraaltje wat uit je normale sproeier komt is net echt voldoende om al die vliegen eraf te wassen
![]()
|
||||
|
||||
![]() he jammer, daar gaat mijn budget oplossing weer..
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb een wolfsburg edition gehad met koplampsproeiers, heb daar toen veel positieve en negatieve reakties op gehad. Het is niet mooi maar wel apart.
|
|
||||
|
||||
![]() ff naar de gama,zie ik 2 zwarte gaten in mijn bumber,hebben van die sukkels die kappies van mijn sproeiers gejat.Morgen maar kijken hoe ik daar aan moet komen...of heeft iemand een tip
|
|
||||
|
||||
![]() Voel ik hier een nieuwe rage aankomen?
Zou ze niet verkeerd vinden. Rallye lampen geven al zo weinig licht, laat staan als ze smerig zijn.
|
||||
|
||||
![]() @ Rebellenclub: Waarom die ouwe koeien uit die sloot pluk?
@ Sander: Nieuwe Rage? Deze thread is ZOooo 2004. En daarbij: ik rij al jaren met die dingen rond. En als er iemand hip is, dan ben ik dat wel niet. Lijkt me geen goed plan mij als trendzetter aan te merken.
|
|
||||
|
||||
![]() Snap hem ff niet sjampoo?? Ben vandaag op dit forum terechtgekomen,omdat ik op internet koplampkappies aan het zoeken was,,enhuu ik baal verschrikkelijk omdat sommige lui niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven...Dacht kan ff mij frustraties kwijt op dit forum.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad ff de datum over het hoofd gezien. Moet toegeven, in 2004 reed ik nog beamer, dus ook niet helemaal op de hoogte van de trends uit de voorgaande jaren ![]()
|
||||
|
||||
![]() @rebellenclub
Sorry Rebellenclub, maar je trekt met je posting een thread uit het archief, waar een behoorlijke laag stof op ligt. Dat jij je kapjes kwijt bent is heel vervelend, en dat je die frustratie hier kwijt kunt is alleen maar fijn. Maar echt heel veel voegt het natuurlijk niet toe aan het topic. Je kunt de nummers vinden van de onderdelen die ze gejat hebben, en hopelijk voor je zijn ze nog leverbaar bij de dealer. Maakt niet uit joh, d'r word inderdaad genoeg gestolen, gesloopt of gestript: laatste week heb ik hier zeker 5 nieuwe posting gezien van compleet verdwenen auto's, gemolesteerde of gestript terug gevonden....
|