![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prachtig om dit soort topics door te lezen. Geweldig hoe er met hart en ziel aan wordt gewerkt (blijkt wel uit je reactie van na het spuiten
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sweeet!!!!!..beloning na hard werken!
|
|
||||
|
||||
![]() Zoals verwacht heb ik brak geslapen van de zenuwen.....om 6uur al wakker en maar wat geinternet.
om 7.30 de spullen bijelkaar gezocht die ik vandaag nodig had en om 8.30 stond ik in de spuithal, de golf zat nog in de cabine achter gesloten deuren.......deuren om lichten aan. WOOOOWWWWW hij glimt nog steeds ![]() wat heb ik allemaal gedaan vandaag: Golf uitgepakt Vanbinnen stofvrij gemaakt Kofferbak en zijdelen in de kleur gespoten, deze waren al gecoat Bodem en wielkasten getectyleerd Binnenschermen gemonteerd Voorsploilertje(kleine) gemonteerd Schroefsetje geplaatst De boel in de ML gezet Samen met Dorien het nieuwe hemeltje gespannen Dat was het voor vandaag. Maandag deuren enzo er maar inzetten en kijken hoever ik kom
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel brakke kwaliteit omdat ik ze met mijn telefoon heb gemaakt dus de glans komt niet tot zijn recht
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() We twijfelen nog over de achterlichten trouwens
donkere of de orginele, in principe staat de donkere heel goed erbij, maar past weer niet echt bij de stijl dussss.....ik wil graag de orginele erin, Dorien de donkere
|
||||
|
||||
![]() nice!
ik denk dat half donker, half rood wel heel erg mooi zal staan, maar wat wordt de stijl van de rest van de auto? |
|
||||
|
||||
![]() de oude weer zoals op pagina 1 dus met chrome strips biezen klinken enz 2delige bbsen en laag thats it eigenlijk
|
||||
|
||||
![]() Zwart moet kunnen vind ik, bij deze stijl. Waarom? Omdat de zwarte achterlichten volgens mij al wel 15 jaar op de markt zijn. Best oldskool dus.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zou voor de originele gaan,...
|
||||
|
||||
![]() Woow, wat een vet resultaat
![]() ![]() Btw, hoe zien die zwarte achterlichten er uit?
|
|||
|
|||
![]() Kijk er komt schot in de zaak! Het opbouwen blijft toch altijd het leukste vind ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ik zou zeker de originele achterlichten erin plaatsen
|
|
|||
|
|||
![]() aauw pijnlijk veel suc6 met de reperatie, strakke golf
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er is meer dan pagina 1.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de fijne reacties, geeft extra push om snel doortebouwen.
Morgen om 7.30 gaan Dorien en ik weer beginnen, hemel verder plakken aan de zijkanten, deuren erin en compleet opbouwen, beetje verlichting voor en achter, einddemper er weer op, schroefsetje nog ff iets lager zetten als hij toch al op de brug staat, we kijken wel. Morgenavond zal ik dan weer de nieuwe pics plaatsen
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer goed uit erdem....
|
|
||||
|
||||
![]() Ben nu al benieuwd naar de foto's van morgen
![]() Succes!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lieve Dorien, (<-dat begint al goed
![]() de ORGINELE ACHTERLICHTEN moeten er in, is een absolute must! ....tenminste, dat vind ik. De auto is straks helemaal perfec, kan niet beter, en dan zou je het allemaal "verpesten" (beetje overdreven) met de zwarte achterlichten. Nou ja, ik zie het wel. Succes en als de voorraam binnen komt breng ik 'm langs zoat ik meteen even kan kijken ![]() |