![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom, ik haak wel aan, samen met lenn zijn hotrod ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vertel wanneer is dat in Bottrop
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoonde RVS sierringen nemen waar whitewalls aan vast zitten. RVS effe opschuren en in de kleur van je velg spuiten, dan vallen ze niet meer op. bij deze setup zitten ook nog eens speciale backingplates die slijtage aan de zijwand van de band voorkomen. werkt erg goed
|
||||
|
||||
![]() Of zo'n klein rood randje op je band. Hoe je dat doet weet ik niet maar het ziet er wel cool uit..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat bedoelde ik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
16,17 juni |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb een set klaar liggen voor mijn T2B. Dit zijn gewoon zwarte whitewalls met een rood randje erop. Klemt tussen je velg en je band in. Voorbeeldje (met smartbandje trouwens): ![]()
|
||||
|
||||
![]() Cool, maar zijn dat dan ook van die whitewalls die je band slopen?
|
|
||||
|
||||
![]() Grappig, ik herken je huisje door het uitzicht op de overkant
![]() En een prima garage voor een leuke spijlbus ![]() Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stond idd te koop.... Is idd een relaxe plek om te wonen en sleutelen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Ik heb me weleens laten vertellen dat de redwalls een stuk stugger zijn dan whitewalls en dat je daardoor minder last zou hebben ofzo... ik weet et ook niet... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() er is ook van die whitewal verf die je erop kan doen > ik meen datploon dat spul eens gebruikt had.
|
|
||||
|
||||
![]() dat werkt voor geen meter. die RVS ringen met whitewall flaps er aan zijn wat mij betreft de beste oplossing
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom komen er van die red lines onder ![]() Ben weer verder gevorderd met da spijl, iron-cross spiegels gekocht bij een motorzaak ![]() ![]() ![]() |