![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt het aan mij of is het vwforum.nl de laatste weken zeer moeilijk tot niet te bereiken?
Ik kan bijna niet meer op het forum komen. Hebben meer mensen hier last van?
|
|||
|
|||
![]() ja echt wel vooral sávonds
|
||||
|
||||
![]() Volgens Raoul een van de Administartors daar hebben ze een overbelaste server probleem die ze binnen een korte tijd hopen op te lossen .
|
|
||||
|
||||
![]() ze hebben wat problemen met de huidige server, en gaan binnenkort verhuizen naar een wat snellere, dan zullen de problemen opgelost zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Last edited by Marcski : 15-02-2006 at 22:24. |
|
||||
|
||||
![]() mooi dan weet ik zeker dat het niet ligt aan mijn verbinding.
|
||||
|
||||
![]() Ach ja, zeg maar zo..... Je kunt ALTIJD hier terecht
![]()
|
|||
|
|||
![]() had het vande week ook kon niet meer uitloggen anderedag weer verder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oww Jan
![]() Hij zit erop hoor ![]() ![]() ![]() Ik heb hem eerst ff lekker gepolijst met mn dremel en er van het weekend opgezet. Dank nog ![]()
|
|||
|
|||
![]() en werkt het nu allemaal naar behoren?
forum werkte bij mij net weer niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt, marcski was even wat aan het uitproberen, maar geen nood, hebben alles in de hand
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yes geen probs meer gehad ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Deze week is het weer raak, kan er helemaal niet op.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18088 |
|
||||
|
||||
![]() hoorde dat ie gehackt was :S
|
|
||||
|
||||
![]() vw forum is gehacked..
|
|
||||
|
||||
![]() ohw... het staat inderdaad ook in die link van pedaalemmer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt! We zijn gehacked en hadden een corruptie op de server zelf.
Hieronder een bericht van mijn broer (de admin van VWforum): Wij zijn gehacked op een hele slimme manier. Wij hebben geen sporen kunnen vinden van de hack tot het te laat was. Onze server werd gebruikt om andere servers aan te vallen. Hierbij kwam dat er ook een corruptie in de harde schijf is opgetreden en dit werd ons uiteindelijk fataal. Wij waren overigens al van plan over te gaan naar een Windows platform en zijn daar nu versneld mee bezig. |
|
||||
|
||||
![]() begint hier steeds meer op vw forum te lijken.. allemaal nieuwe namen met vragen over zelfs hoe een bumper los moet..
![]() de search button is voor velen ontvindbaar lijkt het en heel veel dubbelpost ![]() ik denk dat ik ff een weekje coldturkey ga en ff geen volksforum ga bekijken.. mischien dat het daarna weer oplost... denk niet dat ik de enige ben
|
|||
|
|||
![]() Okay....vandaar
![]()