![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() @Ruud..
wat is dan het verschil tussen 36 en 38 mm (ok 2mm......) En waarom zou die niet werken ?Op een G60 werken ze ook?!
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#22
|
||||
|
||||
![]() Sorry
Waarom weet ik niet maar mij is het nog nooit gelukt. Terwijl ik voor wel brembo klauwen kan monteren, kan ik achter geen 38 mm klauwen monteren. Waarom weet ik niet. Ik heb wel een druk regelaar op de achter as zitten. Die zijn gewoon leverbaar bij de auto materialen zaak. |
#23
|
||||
|
||||
![]() Ik heb achter 38 mm remklauwen van een 16v zitten voor van een Scirocco 16v met de gewone gti hoofdremcilinder en wat al eerder hier werd gezegd ik heb ze ook op de kop ontlucht. En hij remt heel goed.
|
#24
|
||||
|
||||
![]() Zoals als eerder te lezen is moet je de achterremklauwen inderdaad loshalen om goed te kunnen ontluchten
Een 38 mm remklauw mag volgens mij geen problemen geven met montage en gebruik Waarom gebruik je geen universele instelbare remdrukregelaar voor achter ipv die Scirrocco remdrukbegrensers, weet je in elk geval zeker dat je het goed kunt afstellen bij zo'n gewijzigde reminstallaties.
__________________
Project: mk1 '77 G60 ![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu moet jij is proberen een goede reden te zoeken waarom 38mm niet gaat? Al steek je klauwen met zuigers van 50mm achteraan. Dat veranderd niets aan de werking van het systeem. Alleen je remkracht gaat toenemen (F=P*A). Dus als het zuigeroppervlakt groter wordt, gaat er ook een grotere kracht op de remblokken komen. Maar voor de rest veranderd er niets. |
#26
|
|||
|
|||
![]() Ik ken trouwens ook een paar Golf 1 cabrio's met 38mm-klauwen achter en dat werkt ook naar alle tevredenheid. Ik heb trouwens wel 36mm, maar dat is toeval.
__________________
Cabrio G60 |
#27
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eu te weinig olie misschien Dan zeg jij het maar. Ik heb mijn mening gegeven, en mijn ondervindingen. Ik weet het dan ook niet. ![]() Maar als het klauwen omdraaien is om te ontluchten. had het nu al klaar kunnen zijn ![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]() ja dat had gekunt...alleen kan ik er zondags niet bij.........
Morgen gaan we het omdraaien proberen..
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#29
|
||||
|
||||
![]() en al nieuwe vorderingen?
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#30
|
||||
|
||||
![]() Geen bericht is goed bericht...
__________________
Project: mk1 '77 G60 ![]() |
#31
|
||||
|
||||
![]() haha....van de week geen tijd gehad....morgen ochtend volgas verder......
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#32
|
||||
|
||||
![]() succes er mee dan dat t nou eindelijk mag lukken!
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#33
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag ook remschijven achter gemonteerd. Je moet inderdaad met ontluchten de tangen eraf halen omdat de ontluchtingsnippel niet op het hoogste punt zit. Ik had het eerst niet gedaan en toen kreeg ik hem ook niet goed op druk. Nu is het goed en het remt stukken beter
![]() Succes. Ik vind trouwens dat je die auto super hebt gedaan. Er zullen er weinig zijn die zo goed onder handen zijn genomen. Echt respect. Ik hoop dat ik ook ooit nog eens zo aan de gang mag gaan. Last edited by Clifton : 10-02-2006 at 22:07. |
#34
|
||||
|
||||
![]() hier een reactie van een leek.....
ben je misschien niet een onderdeeltje vergeten bij de montage van het rempedaal en het gedeelte dat naar de rembekrachtiger gaat? ![]() (je weet maar nooit ![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#35
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zou dat ook op de voorremmen moeten doorwerken ![]()
__________________
WWW.MIVW.NL |
#36
|
||||
|
||||
![]() nja, als ie de achterkant afdopt, dan werkt het aan de voorkant wel... en de voorkant heeft ie nog niet afgedopt toch?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#37
|
||||
|
||||
![]() René René René......................ga jij maar even verder met porno kijken..........
Even voor de wat minder domme onder ons...... ![]() HIJ REMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! Vanochtend om 7.00 op mn werk.........GTI de brug op,klauwen los......ontlucht.........het werkt!!!!!!!!!!!!!! Daarna wat laatste kleine APK dingetjes gedaan...zoals schakelaar voor remlicht monteren aan het rempedaal (zat voorheen op de orginele Golf 1 hoofdremcilinder). Maandag APK gaan proberen!!
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#38
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Eindelijk ![]() |
#39
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() En als het een beetje beter weer wordt...vlammen!
__________________
Project: mk1 '77 G60 ![]() |
#40
|
||||
|
||||
![]() ik kijk nooit porno.... gefeli chris
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |