![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wilde vandaag even
![]() ![]() ![]() ![]() En ja begin maar vast te lachen. Even mijn velgen afbijten en oppoetsen. maar dat is niet zomaar. blanke lak lost wel op, maar daar onder dat, bling, bling. Jammer dat het gewoon chroom lak is, inplaats van dat het gepolijste wielen zijn. Dit kost me zeker uren meer tijd en dat heb ik al niet genoeg. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het dezelfde wielen zijn als die van mij dan zit er een geanodiseerde laag op ,en ik weet hoe die er het snelst af gaat.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() emiel je hebt gelijk het zijn de zelfde wielen.
en het is zeker een anodisatie laag. Heb ze nu een half jaar onder mijn a4 avant zitten, en ze waren aan smallere banden toe. ![]() heb deze week ook al een set le mans gepolijst en dagt, dat doe ik ook even bij de w12 velgen ![]() Er af halen steld niets voor een 3m product op de slijptol en binnen 5 minuten kaal. eh.. 1 wiel dan he ![]() ![]() poost morgen wel foto's hoe het word en de gereedschappen die ik gebruik. Last edited by ruud's fridolin : 03-02-2006 at 16:28. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb die van mij geschuurd met P120 en toen fijn afgebouwd tot 2000 en toen met Belgom gepoetst,gaat heel goed.
Nu zou ik het anders doen maar dat wist ik toen nog niet. Lekker in de Caustic soda en effe poetsen. |
|
||||
|
||||
![]() Caustic soda?????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gootsteenontstopper ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() toch niet slecht met de slijptol ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alleen jammer dat je nou toch altijd strepen ziet staan als ik naar de foto kijk of is dat nog met een grove borstel gedaan ofzo
|
|
||||
|
||||
![]() Alleen met de slijptol.
ze liggen nu geschuurd tot 1500 heb hier geen foto's van helaas gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Hee ik wist niet dat er ook van die schuurmatten waren voor op de slijptol... interresant, eens navragen bij de doe het zelf sjop, heb je eventueel een typnummer ofzo van 3m? Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
![]() Oh vandaar dat de Lemans er niet onder komen! Ik vind dit persoonlijk ook mooier staan denk ik! Succes
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien dat marcopolo iets kan betekennen. heb ze van hem gehad. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee zijn voor dagelijks gebruik. voor onder de a4 avant |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou t zo ook niet meer weten wat is was. Maar goed het is ook al weer zo lang geleden..... ![]() Het moet er toch wel opstaan denk ik. ps goeie move om de revo's eens af te maken.Het kost veel tijd maar dan heb je ook wat. Met de a8 wielen gaat het ook wel goedkomen zo te zien suc6 en de grtn |