![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laat maar
![]()
Of de auto goed bevalt??? Geen idee.... Ze heeft nog geen kleintjes gekregen... ![]() Last edited by blije : 17-01-2006 at 15:14. |
|
||||
|
||||
![]() de dag des onheils is aangebroken op volksforum...
|
|||
|
|||
![]() moet je op vwforum.nl vragen, die weten hoe dat moet!
EDIT: je hebt het daar ook gevraagd ben ik ff gaan checken, zie je nou dat je daar veeel betere antwoorden krijgt! die houden daar ook van ![]() Last edited by MellyVille : 17-01-2006 at 12:19. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die moet je niet monteren, maar ritueel verbranden op de Volksforum meeting! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
Ik had bij die koplampkappies al een beetje twijfel, maar gaf je het voordeel ![]() ![]() Maar kijk even of je ergens een knetter in je glas hebt, geef hem op bij de verzekering en zeg stiekum dat je er eentje in had met een getint/donkere streep bovenin........dan krijg je die met een beetje geluk ook nieuw erin........... .............. .............. ................MAAR GA ASJEBLIEFT NIET ZITTEN MIEREN MET STICKERS (vooral niet van autostyle). Dank u Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laat iemand deze jongen even een lift geven naar de VF-meeting..........dan proberen we met ons allen om rustig te blijven en ons in te houden, en gaan we een ultieme poging wagen om hem het een en ander bij te brengen wat betreft het stylen etc van een VW.
Grtz............. LRR ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() HAHAHA...en ik maar denken..."Hou mn eigen ff in"....en jullie maar gaan....
Kunnen we het woordje Autostyle niet bannen hier??? grtz...Vic.. ps...dit allen zal binnen een dag wel weg gehaald zijn denk!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier kunnen de mods ons toch niet kwaad op aankijken...............dit is toch wel het makkelijkste inkoppertje ooit !!!! ![]() ![]() ![]() Niks ten nadele van onze vriend Blije hoor, maar hij moet even bij ons op cursus !!!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() cursus monteren zonneband;
-gij neemt den band in den rechterhand -gij loopt naar den kliko welke vaak buiten ergens op de werft staat -gij opent den dekschel met den linkerhand -gij positioneert uwen rechterhand inclusief autostylow zonneband recht boven de opening in den kliko -gij opent uwen rechterhand -gij opent uwen linkerhand -gij loopt naar binnen -gij klopt uwzelf voldaan op uwen schouder ![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ik wil ook zo'n band op mijn raam!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kun je beter gewoon een zonnebril opzetten
|
||||
|
||||
![]() kortom je bent hier niet op de juiste plek voor autostyle producten en/of nl power achtige dingen te vragen
|
|
||||
|
||||
![]() zo snel heb ik nog nooit antwoord gehad op een vraag
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry Chris, je hebt wel een beetje gelijk...........maar we (ik tenminste wel) bedoelen het goed hoor !!!!!
![]() ![]() ![]() Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Naja...vind eht wel meevallen er wordt tenminste nog alternatieven gegeven :p
|
|
||||
|
||||
![]() het is idd negatief, maar als je het van een andere kant bekijkt, je weet wel gelijkw ara je aan toe bent:P Ik heb de vraag op vw forum gesteld, en daar heb ik wel antwoord gekregen....
ohwjah, de cursus van Jens: Quote:
Hij is erg goed ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
WORD! Geintje moet kunnen....., maar een zonneband niet! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij zijn trots op je Blije...........je hebt de hint goed opgevat !! Succes verder met je Golfie !!!! Grtz............ LRR